Blog Nubulus

Com incrementar la presència online del teu negoci?

02/12/2021

Actualment, tenir una presència online ferma i estratègica és un requisit per qualsevol negoci, independentment del sector al qual pertanyi, ja que els clients potencials es troben a Internet. A continuació, et donem 12 consells que t’ajudaran a incrementar la presència online del teu negoci. 

 

1. Actualitza la teva pàgina web i ofereix contingut de qualitat. 

El primer que has de tenir clar és que la pàgina web del teu negoci és la seva carta de presentació, per tant, serà essencial cuidar-la i treballar-la perquè causi una bona impressió als usuaris que la visitin. Procura actualitzar-la, cuida l’experiència d’usuari, el seu disseny i sobretot, crea contingut de qualitat que sigui útil pel públic objectiu de manera regular (també serà beneficiós pel posicionament SEO). 

 

2. Assegura’t que la teva pàgina web és responsive

Tal com et fem saber sempre, és un requisit essencial que el teu lloc web sigui responsive, el que significa que s’ha d’adaptar adequadament als dispositius mòbils. Google dona prioritat al contingut adaptat a mòbil, ja que la major part dels usuaris que naveguen per Internet ho fan des de dispositius mòbils. 

 

3. Segueix una estratègia de posicionament SEO tant als cercadors com a xarxes socials. 

El posicionament SEO és una de les estratègies més rendibles per aconseguir millorar la presència online. El SEO aconsegueix que el lloc web del teu negoci aparegui entre les primeres posicions de resultats quan un usuari faci una cerca relacionada amb el teu negoci, així doncs, serà un aliat molt valuós perquè els usuaris puguis trobar-lo fàcilment. 

Tot i que el SEO no és immediat, és un esforç que sense dubte val la pena, ja que trobar-te entre les primeres posicions del cercador, augmentarà considerablement la visibilitat del teu negoci a Internet i, per tant, incrementaran també les conversions. 

El SEO no només s’ha de tenir en compte en cercadors com Google, les xarxes socials també tenen els seus propis cercadors i, per tant, també s’haurà de treballar el SEO en aquestes. 

 

4. Fes campanyes de SEM als cercadors i a xarxes socials. 

El SEM és el mètode de posicionament de pagament. Com hem dit en el punt anterior, el SEO és lent, però el SEM és immediat i, per tant, et permetrà aparèixer entre els primers resultats tan bon punt engeguis la teva campanya.  

El cercador més utilitzat és Google i la creació de campanyes de SEM a Google es fa mitjançant Google Adwords. Tot i això, hem de saber que hi ha altres plataformes per fer campanyes SEM en altres cercadors, com Bing Ads o Yahoo Ads. 

Pel que fa a les xarxes socials, també existeixen els social ads, els quals permetran que el teu contingut arribi a un major nombre d’usuaris. Amb els anuncis podràs aconseguir arribar al teu públic objectiu, ja que a causa de la innombrable quantitat d’informació que tenen al seu abast, podràs segmentar el públic detalladament. 

 

5. Treu partit al remarketing

El remarketing permet crear anuncis per usuaris que han visitat anteriorment la pàgina web. L’objectiu d’aquest és anar a buscar aquells usuaris que en algun moment van visitar el lloc web i no van finalitzar el seu procés de compra, per recordar-los el servei o el producte que en algun moment els va interessar, i així, poder aconseguir la conversió amb el recordatori. 

Google Ads ens permetrà fer remarketing per aconseguir millorar el retorn d’inversió. 

 

6. Crea el perfil del teu negoci a Google My Business i aconsegueix ressenyes dels clients. 

Si ets propietari d’una botiga física, és fonamental que creïs la teva fitxa de Google My Business i l’optimitzis al màxim. Google My Business és l’eina que portarà al màxim nivell el SEO local del teu negoci, el que significa que farà que els usuaris que realitzin una cerca a través d’Internet trobin el teu negoci entre les primeres posicions d’una ubicació geogràfica determinada. 

Un dels espais més rellevants de la fixta de Google My Business són les ressenyes. Com més ressenyes positives tingui la fitxa d’un negoci, pel que fa a Google, li donarà un millor posicionament, i pel que fa als usuaris, generarà una percepció de valor i credibilitat envers el negoci, que pot ser decisiva a l’hora de prendre la decisió de compra. 

Serà molt útil també, interactuar amb els usuaris responent amablement les seves ressenyes, siguin positives o negatives. 

 

7. Fes guest posting

El guest posting  és bàsicament escriure un article en una pàgina web que no és la nostra, però tinguin una temàtica similar. Per tant, és publicar un article en un altre lloc aliè com a autor convidat. Aquesta pràctica ofereix múltiples avantatges tant per l'autor convidat com el lloc web que rep la col·laboració. 

Així doncs, si coneixes alguna web relacionada amb el teu sector que tingui un bon nombre d’interaccions i de visites, no dubtis en cercar oportunitats de guest posting amb ells. 

 

8. Incorpora en la teva estratègia el contingut de vídeo. 

El contingut en format vídeo proporciona nombrosos avantatges: és més compartit, els usuaris solen interactuar més, i solen ser més recordats, entre altres. 

Així doncs, pots incorporar el vídeo de la manera més adequada pel teu negoci i públic objectiu, realitzant vídeos a TikTok, a YouTube, a Twitch, al feed, o a Instagram Stories, entre les abundants opcions que ens ofereixen les xarxes socials. 

 

9. Tingues en compte l’accessibilitat quan creïs el contingut. 

La finalitat de l’accessibilitat és que les pàgines web siguin accessibles i puguin utilitzar-les el major nombre de persones possible, independentment dels coneixements, les capacitats personals o les característiques tècniques del dispositiu d'accés emprat.  

Cada vegada és major la conscienciació respecte a aquesta qüestió i són més les marques que creen contingut accessible (adaptant-lo per exemple per persones cegues o sordes, entre altres).  

Una pàgina web accessible t’ajudarà a arribar a un major nombre d’usuaris. 

 

10. Dona la major importància a la interacció. 

Anteriorment, es pensava de manera equivocada que el valor d’un compte a les xarxes socials estava en el nombre de seguidors que aquest tenia, però el temps ens ha recordat que la qualitat és sempre millor que la quantitat i, per tant, el valor que té un compte són les interaccions amb aquest. En aquest sentit, serà molt útil que donis resposta sempre als usuaris i que alimentis la conversació per fomentar la interacció. 

 

11. Cerca suscitar les emocions dels usuaris. 

Com hem dit en anteriors publicacions, l’ésser humà es deixa emportar per l’emoció enfront de la raó. Així doncs, serà un recurs molt poderós perquè l’usuari prengui la seva decisió de compra. El contingut emocional té una major acceptació i, per tant, ens proporciona millors resultats. 

 

12. Aposta per l’email marketing

L’email marketing és una tècnica que utilitzen els negocis per posar-te en contacte amb el seu públic objectiu mitjançant el correu electrònic. Aquesta tècnica consta de la newsletter i el mailing, i és una de les més efectives pel que fa al retorn d’inversió. A més, és una comunicació propera i ben acceptada pels usuaris. 

 

Si vols millorar la presència online del teu negoci, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.