Blog Nubulus

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió. Tractar d'augmentar el nombre de visitants d'una pàgina web i aconseguir registres o clients.

Has de saber que el CRO no tracta només d'augmentar el nombre de visites, intenta anar més enllà, que aquesta quantitat de visites, converteixin més.

Vols saber més sobre el CRO i la seva importància per al teu negoci en línia? Continua llegint!

Quins tipus de conversió hi ha per al teu negoci en línia.

Una conversió és completar amb èxit una acció que resulta d'interès per al nostre negoci en línia.

Hi ha diferents tipus de conversió que us expliquem a continuació:

1.-Conversió: Completa amb èxit una acció rellevant per als objectius del teu lloc web. Per exemple, aconseguir que enviïn un formulari.

2.-Microconversió: Són conversions a menor escala per a accions concretes, com, per exemple, que visitin 2 o més pàgines de la teva web.

3.-Macroconversió: Són conversions que requereixen diverses microconversions , aconseguir que comprin un producte al teu ecommerce .

Les 7 fases totalment necessàries del CRO Descobreix-les!

El CRO és una estratègia que cerca l'optimització de la conversió d'usuaris a registres o clients. Per aconseguir que aquesta estratègia funcioni a la perfecció has de seguir 7 fases fonamentals:

1.-Identificació i anàlisi del problema: Analitzar el lloc web per determinar quins aspectes es poden millorar, per augmentar la taxa de conversió.

Has d'analitzar el comportament de la teva audiència, fent ús de Google Analytics , amb la qual obtindràs dades de gran importància: Percentatge de rebot, tipus mitjà a la pàgina, pàgines més vistes, dispositius…

2.-Àrees de millora: Un cop amb les dades damunt la taula, has de començar a analitzar-les, estudiar-les i aplicar les millores necessàries.

És en aquest moment, en què ens hem de fer preguntes com ara, per què el meu landing page no ha funcionat com esperava?

3.-Plantejament de possibles problemes: Hem de plantejar quins problemes es poden estar donant per no aconseguir la conversió que esperàvem. Per això, planteja't diverses hipòtesis que solen ser les més habituals.

Paraula clau triada, lentitud en la càrrega del teu lloc web, manca de claredat al CTA, formularis massa llargs o complexos, manca d'optimització a la versió mòbil, etc.

4.- Arriba el moment dels tests: Duu a terme tests i experiments, per millorar la conversió del teu lloc web.

Defineix l'objectiu del test, estableix un període de prova, defineix el percentatge que consideris eficient, finalitza el test i en treu conclusions.

5.-Solucions efectives: Amb el test realitzat arriba el moment de proposar solucions efectives i dur-les a terme. T'expliquem alguns tipus que has de tenir en compte perquè la conversió funcioni a la perfecció.

No facis massa preguntes als formularis, política de privadesa clara i concisa, explica el temps i esforç que sol·licites i, finalment, aposta per la simplicitat en aquestes accions.

6.-Analitza les millores implementades: Fes servir les mateixes eines que vas utilitzar en l'inici d'aquest procés per valorar les millores implementades. Si cal, adapta la teva estratègia fins a aconseguir el percentatge que consideris com a èxit.

7.-Revisions i millores contínues: Has de revisar de manera habitual la teva estratègia i anar realitzant les millores necessàries. No és un procés tancat, així que hauràs d'anar adaptant la teva estratègia per aconseguir la millor conversió possible.

Quins objectius aconseguiràs millorant el CRO d'un projecte en línia?

Si no estàs donant la importància que es mereix al CRO, t'expliquem els objectius que aconseguiràs millorant-ho i així aconseguir un major èxit amb el teu projecte online.

-Més clients sense augmentar la inversió en publicitat de pagament.

-Millorar el retorn de la inversió de tot el conjunt d'accions que duguis a terme.

-Millorar el teu posicionament davant de la teva competència directa.

-Incrementar els guanys per vendes.

Per aconseguir aquests objectius, has de tenir en compte els elements bàsics del CRO Te'ls comptem!

1.-Landing page: Una landing page és una pàgina d'aterratge, és a dir, la pàgina web on arriba l'usuari després de prémer un enllaç. Una landing page ha de tenir aquests aspectes perquè sigui eficient:

Simplicitat i claredat.

Evita que l'usuari es dispersi i centri l'atenció a la landing.

Al copy centra't en el benefici, no en el producte.

Afegir elements multimèdia i testimonis.

Centra l'atenció a l'objectiu de conversió.

2.-Formularis: Els formularis són els que ens permeten que un usuari ens deixi les seves dades a canvi de fer-li una oferta de valor. Heu de tenir en compte que, al cap i a la fi, es tracta d'un intercanvi, com més dades sol·liciteu a l'usuari, més valor ha de tenir el que us oferiu a canvi.

3.-Trucades a l'acció: La crida a l'acció és un botó situat en una pàgina del nostre lloc web, la qual enllaça a una altra pàgina d'interès perquè l'usuari completi una conversió.

Perquè una crida a l'acció funcioni ha de ser cridanera, contenir verbs d'acció o imperatius, estar en una ubicació estratègica.

Si voleu que les conversions al vostre lloc web millorin, heu de començar a dur a terme aquestes estratègies. Et donaran molts beneficis, entre ells, facilitar que els usuaris realitzin les accions desitjades i atraure nous clients.

A Nubulus som experts a millorar el teu lloc web per aconseguir les accions desitjades i augmentar les visites o vendes al teu ecommerce . Contacta'ns i et facilitem pressupost Porta el teu projecte en línia a un altre nivell!

Blog Nubulus

.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Tot el que necessites per actualitzar el teu ecommerce per a la temporada primavera-estiu 2024.

Blog Nubulus

10/04/2024

Amb l'arribada de la primavera, arriba el moment d'actualitzar el teu ecommerce per aprofitar aquests mesos en què ens animem a fer més compres online , comprem roba per a la nova temporada, renovem accessoris de casa nostra i aprofitem les promocions i ofertes d'aquests mesos.

Tot el que necessites per actualitzar el teu ecommerce per a la temporada primavera-estiu 2024.
Amb l'arribada de la primavera, arriba el moment d'actualitzar el teu ecommerce per aprofitar aquests mesos en què ens animem a fer més compres online , comprem roba per a la nova temporada, renovem accessoris de casa nostra i aprofitem les promocions i ofertes d'aquests mesos.
Tot el que necessites per actualitzar el teu ecommerce per a la temporada primavera-estiu 2024.