Actualitat

La newsletter, una aliada en la comunicació entre el teu negoci i els clients.

10/09/2021 0:00:00

Què és una newsletter

La newsletter  o el butlletí de notícies és una publicació digital periòdica (pot ser diària, setmanal, mensual, bimensual o trimestral) que es distribueix mitjançant correu electrònic i conté informació i novetats rellevants i d'interès sobre un negoci o el sector al qual pertany, poden ser ofertes, promocions, novetats o contingut de valor, entre altres. 

Els usuaris que reben la newsletter solen ser subscriptors del negoci, el que significa que han mostrat anteriorment un interès per aquest i han acceptat el consentiment per rebre aquest tipus de comunicacions. Cal remarcar que només s’hauria d’enviar la newsletter  a aquells usuaris que hagin acceptat rebre-la. 

 

Beneficis de la newsletter pel teu negoci: 

  • L’usuari que rep la newsletter  ja té un interès previ pel teu negoci, sector, servei o producte. Ha donat consentiment per rebre-la i sap que es pot donar de baixa en qualsevol moment, convertint-la d’aquesta manera en una comunicació permissiva, que no el molesta. 
  • És una eina de màrqueting molt econòmica i senzilla d’utilitzar. Té un baix cost en relació amb altres eines. 
  • Crea i reforça la relació amb el client, t’ajuda a crear relacions de confiança, ja que la comunicació via correu electrònic és directa i personal, si proporciones al client contingut de valor, acabaràs fidelitzant-lo. 
  • Atreu tràfic de qualitat a la pàgina web o botiga online, ja que conté enllaços i CTA (cries a l’acció), així doncs, el tràfic que atreus respon positivament al producte. 
  • Augmenta la probabilitat de venda del producte o servei, ja que està informant sobre promocions i informacions a usuaris que desitgen rebre-les. 
  • Si aportes contingut de valor i d’interès, t’ajuda a crear autoritat i et converteix en un referent en el sector. 
  • Et permet mesurar els resultats, ja que t’aporta informació sobre l’abast, el nombre de clics, les obertures, etc. 
  • Una newsletter ben feta, amb informació d’interès per l’usuari, aporta als clients un valor afegit
  • La newsletter és personalitzable amb el nom de cada client, convertint-la així amb una comunicació més estreta entre el negoci i el client. 
  • Millora el reconeixement i la imatge de marca, ja que el que comuniques i com ho comuniques forma part de la personalitat d’aquesta. 

 

Tips per crear una newsletter efectiva: 

  • Has de tenir una bona base de dades actualitzada, com més gran i més activa sigui aquesta, més probabilitat tindràs d’aconseguir els objectius. 
  • Abans de redactar-la, és important que tinguis clar l’objectiu, saber què vols comunicar, a qui li vols comunicar i per què aquesta informació serà del seu interès. 
  • La newsletter ha de mantenir una periodicitat, per tant, sigues constant. Crea un hàbit en els teus clients fixant un dia concret per enviar-la sempre (per exemple, si és mensual podria ser el primer dimarts de cada mes). 
  • Crea un disseny atractiu, corporatiu, responsive (que s’adapti a tot tipus de dispositius) i amb una lectura senzilla
  • Personalitza la newsletter. Com més s’ajusti el contingut d’aquesta al client, major efectivitat tindrà.  
  • Fes una bona segmentació dels teus clients, perquè cada segment rebi la informació adaptada al tipus de públic. 
  • Utilitza assumptes breus i atractius, ja que és el que portarà a l’usuari a obrir-lo o a eliminar-lo. 
  • Afegeix CTA (crides a l’acció) per aconseguir els objectius, ja siguin vendes, tràfic a la web, seguidors o reconeixement de marca, entre altres. 
  • Evita utilitzar paraules associades a spam en l’assumpte per tal d’evitar que es filtri i no arribi al seu destinatari. 
  • Envia una prova abans d’enviar la definitiva. Comprova que tot està correcte (informació, enllaços, ortografia, etc.) 
  • Mesura els resultats de cada newsletter, t’ajudarà a extreure conclusions sobre si el contingut és d’interès, has de seguir la línia o bé has de canviar-la. 

 

Si encara no t’hem convençut, aquí et donem algunes dades que t'ajudaran a fer-ho: 

  • El correu electrònic té un cicle de vida molt superior al de les xarxes socials. 
  • El correu electrònic és el primer canal en generació de leads pel 89% dels professionals. 
  • El 80% dels consumidors prefereix el correu electrònic com a canal de comunicacions relacionades amb el màrqueting. 
  • Fer màrqueting via el correu electrònic té un ROI (retorn d’inversió) del 4300%, molt superior al dels altres mitjans digitals. 

 

Com pots observar, la  newsletter creada adequadament és una excel·lent eina per aconseguir els teus objectius i aportar valor als teus clients, i que no requereix una elevada inversió. Si t’has decidit i necessites ajuda, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit. T’oferim un assessorament personalitzat per crear newsletter adequades per donar valor a la teva marca. 

SERVEIS

Posicionament de Marca

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Posicionament de Marca

Posicionament de Marca
Posicionament de Marca

Transformació Digital

SERVEIS

18/02/2019 0:00:00

Les empreses necessiten transformar-se digitalment per no quedar-se obsoletes i utilitzar adequadament les noves tecnologies per aconseguir noves oportunitats de negoci. Des de Nubulus t’orientem i ajudem a realitzar un procés de transformació digital real, àgil i transformador que permeti a la teva empresa desenvolupar-se plenament.

Transformació Digital
Transformació Digital

Reputació online i Dret al oblit

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Reputació

Reputació online i Dret al oblit
Reputació online i Dret al oblit

Actualitat

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Actualitat

14/07/2022

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.
Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Actualitat

10/06/2022

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?
Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Actualitat

03/06/2022

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.
La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Actualitat

11/02/2022

Els codis UTM, o paràmetres UTM, són breus fragments de text que s'afegeixen al final d'un enllaç web. Usats de forma habitual, permeten analitzar l'impacte de les visites a la nostra web.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.
Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Actualitat

01/02/2022

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?
Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Actualitat

14/12/2021

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com millorar el Google EAT de la teva web?
Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Actualitat

10/12/2021

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?
Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Actualitat

02/12/2021

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Com incrementar la presència online del teu negoci?
Com incrementar la presència online del teu negoci?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Actualitat

29/11/2021

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?
Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Actualitat

24/11/2021

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.
Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Els preus psicològics.

Actualitat

23/11/2021

Els preus psicològics.

Els preus psicològics.
Els preus psicològics.

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Actualitat

19/11/2021

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?
Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Empreses que han confiat en nosaltres.