Posicionament de marca

Estratègia de continguts

09/03/2021 0:00:00

Actualment, cada cop més empreses han iniciat la transformació digital i tenen presència a Internet i és que, segons Google, el 97% dels consumidors cerquen a les empreses, o bé al producte o servei que ofereixen aquestes a través d’Internet. 
El que hem de tenir clar és que si una empresa vol desenvolupar i enriquir la seva presència digital és essencial que desenvolupi una estratègia de continguts.
 

Què és l’estratègia de continguts?

Com sabem, l’objectiu final del màrqueting és vendre, però per poder aconseguir-ho l’empresa prèviament s’ha de guanyar la confiança del seu client potencial fent alguna cosa per aquest. 
Com usuaris d’Internet consumim contingut diàriament, però hem de saber que té especial valor el que com a usuaris cerquem per prendre una decisió de compra. Informació general, dubtes, comparacions, testimonis, etc.
Vet aquí la rellevància de l’estratègia de continguts. En un món digitalitzat, té gran importància el contingut de valor, aquell que serà útil pel client.
Per tant, l’estratègia de continguts es basa en crear contingut d’interès per fidelitzar un target i convertir-lo client.
 

Per què és interessant pel teu negoci una estratègia de marketing de continguts?

  • Augmenta la visibilitat de marca.
  • Genera notorietat i millora la imatge corporativa, per tant, millora el coneixement i reconeixement que es té sobre la marca.
  • Ajuda a aconseguir un públic fidel, ja que crea lleialtat i confiança amb clients reals i potencials.
  • Posiciona la teva empresa com un expert dins el teu sector.
  • Incrementa el tràfic al teu lloc web per millorar la creació de leads, les visites augmenten exponencialment.
  • Ajuda al client en el seu procés de compra.
  • Pots mesurar el retorn d’inversió (ROI).
  • Millora el teu posicionament SEO en cercadors.
 

Com et podem ajudar en la teva estratègia de continguts digitals?

El primer pas serà definir els objectius de negoci, quines pràctiques seguirem per assolir-los i quins indicadors ens ajudaràn a saber en quin punt estem. Definirem les keywords, detectarem els temes claus segons el mercat i qui pot interessar-se pel negoci. Per aquest motiu, serà especialment necessari definir el buyer persona, una representació del client ideal que va molt més enllà del target. Una vegada definit, passarem a plantejar quins formats utilitzarem en els continguts que posteriorment optimitzarem mitjançant la investigació de les paraules clau i la intenció de l'usuari, per tant, determinar quins tipus de paraules claus són utilitzades freqüentment i amb quina finalitat es realitzen les cerques. Seguidament, definirem els canals utilitzar per distribuïr els continguts segons on es trobi el client potencial. Finalment, establirem les mètriques que seràn útils per avaluar els resultats i de les quals dependrà l'escalabilitat.
 
Com pots observar, l'estratègia de continguts és especialment útil però no és una labor fàcil. Si penses en desenvolupar-la pel teu negoci, posa't en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus t’acompanyem en tot el procés de transformació digital i t’oferim un assessorament personalitzat sobre l’estratègia de continguts adequada per donar valor la teva marca.

SERVEIS

Posicionament de Marca

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Posicionament de Marca

Posicionament de Marca
Posicionament de Marca

Transformació Digital

SERVEIS

18/02/2019 0:00:00

Les empreses necessiten transformar-se digitalment per no quedar-se obsoletes i utilitzar adequadament les noves tecnologies per aconseguir noves oportunitats de negoci. Des de Nubulus t’orientem i ajudem a realitzar un procés de transformació digital real, àgil i transformador que permeti a la teva empresa desenvolupar-se plenament.

Transformació Digital
Transformació Digital

Reputació online i Dret al oblit

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Reputació

Reputació online i Dret al oblit
Reputació online i Dret al oblit

Actualitat

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Actualitat

14/07/2022

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.
Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Actualitat

10/06/2022

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?
Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Actualitat

03/06/2022

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.
La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Actualitat

11/02/2022

Els codis UTM, o paràmetres UTM, són breus fragments de text que s'afegeixen al final d'un enllaç web. Usats de forma habitual, permeten analitzar l'impacte de les visites a la nostra web.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.
Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Actualitat

01/02/2022

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?
Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Actualitat

14/12/2021

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com millorar el Google EAT de la teva web?
Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Actualitat

10/12/2021

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?
Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Actualitat

02/12/2021

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Com incrementar la presència online del teu negoci?
Com incrementar la presència online del teu negoci?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Actualitat

29/11/2021

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?
Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Actualitat

24/11/2021

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.
Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Els preus psicològics.

Actualitat

23/11/2021

Els preus psicològics.

Els preus psicològics.
Els preus psicològics.

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Actualitat

19/11/2021

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?
Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Empreses que han confiat en nosaltres.