Actualitat

Consells per vendre més a través d’Amazon.

07/05/2021 0:00:00

Optimitza les paraules clau 

 
Les paraules clau o keywords són aquelles que utilitza un usuari quan fa una cerca, en aquest cas a Amazon, perquè aquest li mostri productes relacionats amb la cerca que ha fet. Per tant, si diferents paraules poden fer referència al teu producte, serà important que facis una bona cerca d’aquestes paraules. Hauràs d’elaborar llistats de termes que siguin interessants de posicionar. Ja sigui a través d’eines de keywords i la mateixa intuïció, ja que Amazon, encara no mostra estadístiques de la cerca de paraules claus. 
 
El marketplace ens dóna l’opció d’utilitzar meta-keywords. Les meta-keywords són una sèrie d'etiquetes que inclouen paraules clau per indicar al cercador quin és el contingut o la temàtica. A més, una altra de les seves característiques és que no són visibles per als usuaris, tot i que sí que tindran valor pels motors de cerca d’Amazon a l’hora de posicionar.  
 
Hi trobarem cinc línies on es poden escriure fins a 1.000 caràcters en cadascuna i tantes keywords com desitgem. 
 
Ens poden ser molt útils si afegim termes relacionats, característiques del producte i long tile keywords, que són paraules clau de més d'una paraula, que es caracteritzen per ser molt més concretes que les paraules clau, i per tant, tendeixen a tenir una menor competència. 
 
 

Títol 

 
Un bon títol serà un dels elements més rellevants per aconseguir posicionar un producte dins del marketplace. Utilitzant les keywords tant al principi del títol com sigui possible, li donarà prioritat. 
 
En el títol del producte haurem d’incloure en ordre segons les recomanacions d’Amazon: la marca i la línia del producte, material del qual està fet, el tipus de producte, el color, la mida i quantitat que inclou. Seran les característiques que el diferenciaran. 
 
En el moment de redactar el títol, hem de tenir en compte que els caràcters són limitats, i canvien en funció del dispositiu que utilitzi l’usuari per fer la cerca. Si la cerca es realitza des d’un ordinador d’escriptori, són de 230 a 250 caràcters i des d’un dispositiu mòbil de 65 a 80 caràcters. 
 
 

Descripcions optimitzades 

 
Treballar correctament les descripcions dels productes utilitzant les paraules clau, col·locar-les en el títol, en la descripció i en les característiques del producte. 
 
 

Aconsegueix recomanacions 

 
A l’hora de fer una compra online, els usuaris donen especialment valor a les opinions d’altres usuaris que ja han comprat el producte prèviament. Pel que fa a les valoracions, es prioritzarà la qualitat que la quantitat, per tant, és millor tenir-ne menys de creïbles i positives, que tenir-ne milers. 
 
De fet, Amazon té més en compte les valoracions dels consumidors que les dels mateixos venedors. 
 
No tot s’hi val a l’hora d’aconseguir ressenyes, si un negoci utilitza valoracions falses, tindrà conseqüències negatives. Per una banda, si Amazon ho detecta, aquest serà penalitzat, perdent el posicionament obtingut dins del marketplace i fins i tot, eliminant el producte. D’altra banda, els usuaris és molt senzill que les detectin també, el que el farà perdre credibilitat de marca, es posarà en dubte el producte i serà molt més difícil que l’usuari completi la compra. 
 
La millor manera d’aconseguir valoracions positives és oferint bons productes, a un preu just i una bona atenció al client. Estar atents a possibles preguntes o necessitats que puguin sorgir en els consumidors i donar una resposta agradable. Si els usuaris tenen una experiència de compra positiva, augmentaran les possibilitats que deixin una valoració positiva del producte i inclús que puguem fidelitzar-los. 
 
 

Optimitza els atributs 

 
Aquest serà també un factor rellevant. Generalment, els usuaris llegeixen en primer lloc el títol i en segon lloc els atributs. Mitjançant una bona redacció, ens serà útil equilibrar el text amb arguments de venda i keywords. El text ha de ser clar i directe, és on col·locarem la informació de major importància. Són molt importants per convèncer al nostre públic objectiu dels beneficis que aporta el producte. 
 
 

La importància de les fotografies 

 
Les imatges són un dels elements més importants a tenir en compte. Aquestes han de ser de qualitat. És evident que no atreu de la mateixa manera, una fotografia professional del producte que una realitzada a casa i de baixa qualitat. Unes imatges de qualitat del nostre producte ens ajudaran a diferenciar-nos de la competència
 
 

Escull el preu correctament 

 
Hem de tenir en compte que un preu adequat atraurà l’interès dels usuaris que trobin el producte a Amazon. En el moment d’escollir el preu d’un producte, s’han de tenir en compte diferents factors per aconseguir que les vendes a través de la plataforma siguin rendibles. Hem d’analitzar quins són els preus que ha marcat la competència pels mateixos productes. Hem de tenir presents els costos que suposa vendre en aquest canal de distribució, com ja hem explicat en anteriors publicacions, Amazon suposa un cost per als venedors. Finalment, també hem de valorar el benefici que desitgem obtenir de la venda dels nostres productes. 
 
 

Utilitza la logística l’Amazon 

 
Per vendre a Amazon pots escollir entre fer tu mateix els enviaments dels productes venuts o bé que els faci Amazon. Serà recomanable que ho faci aquest últim per diferents motius. En primer, lloc els teus productes podran gaudir dels enviaments d’Amazon Premium. Això significa que els teus productes gaudiran de l’avantatge d’arribar a casa dels clients premium l’endemà d’haver fet la compra, i inclús en alguns casos, el mateix dia, el que incrementarà les teves possibilitats de venda. 
 
En segon lloc, has de saber que Amazon dona prioritat als productes que gestiona. L’algoritme del marketplace mostra els productes que considera de major rellevància pels usuaris, però els productes que gestiona ell mateix tenen una posició privilegiada. Per tant, utilitzant el seu servei logístic, aconseguirem un millor posicionament en el marketplace, i en conseqüència una major visibilitat, el que comporta també un augment de vendes
 
Per últim, és evident que et podràs beneficiar de l’estalvi de temps i preocupacions, és una feina que delegues a un tercer. 
 
 
 
Si estàs pensant en vendre a través d’Amazon i no saps per on començar, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’acompanyem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per poder aconseguir uns resultats òptims. 

T’escoltem i ajudem amb…

Transformació Digital

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

Les empreses necessiten transformar-se digitalment per no quedar-se obsoletes i utilitzar adequadament les noves tecnologies per aconseguir noves oportunitats de negoci. Des de Nubulus t’orientem i ajudem a realitzar un procés de transformació digital real, àgil i transformador que permeti a la teva empresa desenvolupar-se plenament.

Transformació Digital
Transformació Digital

Disseny Web

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

És especialment necessari per a la teva empresa tenir una pàgina web on poder dirigir als usuaris d'internet per tal que puguin conèixer-la, els seus productes o serveis, o bé el teu local. Des de Nubulus, posem al teu abans la tecnologia, l'experiència i la qualitat perquè el lloc web del teu negoci sigui visible, transmeti la teva proposta de valor i converteixi visitants en clients.

Disseny Web
Disseny Web

Comerç electrònic

T’escoltem i ajudem amb…

03/03/2021 0:00:00

Cada vegada són més les empreses que opten per obrir una eCommerce, i és que et brinda gran quantitat d’avantatges enfront de la botiga física. A Nubulus, estudiem el teu negoci i els seus objectius per desenvolupar un eCommerce que s’adapti a les teves necessitats. T’acompanyem i assessorem alhora que desenvolupem el teu comerç electrònic per assegurar-ne l’èxit.

Comerç electrònic
Comerç electrònic

SEO Local

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

És essencial que els usuaris puguin trobar el teu negoci en els cercadors en qualsevol moment. Des de Nubulus, optimitzant la teva presència digital, t’ajudem a que els usuaris que facin una cerca a través d’internet en una ubicació geogràfica determinada, trobin el teu punt de venda físic i per tant, es converteixin en clients potencials.

SEO Local
SEO Local

Campanyes SEM

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

Si vols posicionar el teu negoci entre les primeres posicions de resultats dels cercadors de forma ràpida, és el moment d’engegar una campanya de SEM. Aconseguiràs captar nous clients i generar tràfic de qualitat a la teva pàgina web amb un pressupost totalment personalitzat. Des de Nubulus t’ajudem a millorar el teu posicionament als cercadors optimitzant les teves campanyes.

Campanyes SEM
Campanyes SEM

Carta Digital QR

T’escoltem i ajudem amb…

04/06/2020 0:00:00

La carta online és un reflex de la carta tradicional en paper al format digital. Aquest sistema permet als clients consultar la carta de manera online escanejant el codi QR amb la càmera del dispositiu mòbil. Això suposa una reducció considerable del risc de transmissió alhora que ofereix avantatges pel negoci. Des de Nubulus, creem la del teue restaurant i t’ajudem a gestionar-la.

Carta Digital QR
Carta Digital QR

Tour Virtual

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

A Nubulus creem el Tour Virtual del teu negoci, funcional per qualsevol dispositiu, perquè els usuaris que arribin a la teva pàgina web i/o a la teva fitxa de Google My Business puguin veure el teu local de manera fàcil, divertida i interactiva gràcies a les fotografies 360º que permeten veure l’espai de forma realista. També donem suport a aquells esdeveniments que requereixin vídeos 360º.

Tour Virtual
Tour Virtual

Programació a mida

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

Si vols automatitzar un servei o integrar eines que utilitzes a diari en el teu negoci, duem a terme tot el procés segons les teves necessitats, perquè guanyis en rendibilitat i connexió entre els diferents departaments de l’empresa.

Programació a mida
Programació a mida

Estratègia de continguts

T’escoltem i ajudem amb…

09/03/2021 0:00:00

Actualment, cada cop més empreses han iniciat la transformació digital i tenen presència a Internet i és que, segons Google, el 97% dels consumidors cerquen a les empreses, o bé al producte o servei que ofereixen aquestes a través d’Internet. El que hem de tenir clar és que si una empresa vol desenvolupar i enriquir la seva presència digital és essencial que desenvolupi una estratègia de continguts.

Estratègia de continguts
Estratègia de continguts

Actualitat

Què tenir en compte en una política de devolucions i canvis de productes?

Actualitat

22/06/2021

Què tenir en compte en una política de devolucions i canvis de productes?

Què tenir en compte en una política de devolucions i canvis de productes?
Què tenir en compte en una política de devolucions i canvis de productes?

Augmenta les vendes de la teva botiga online oferint els teus productes a Instagram Shopping.

Actualitat

08/06/2021

Augmenta les vendes de la teva botiga online oferint els teus productes a Instagram Shopping.

Augmenta les vendes de la teva botiga online oferint els teus productes a Instagram Shopping.
Augmenta les vendes de la teva botiga online oferint els teus productes a Instagram Shopping.

Per què és beneficiós per la teva botiga online treballar amb diferents transportistes?

Actualitat

03/06/2021

Per què és beneficiós per la teva botiga online treballar amb diferents transportistes?

Per què és beneficiós per la teva botiga online treballar amb diferents transportistes?
Per què és beneficiós per la teva botiga online treballar amb diferents transportistes?

Com pot ser útil Telegram per la teva botiga online.

Actualitat

28/05/2021

Com pot ser útil Telegram per la teva botiga online.

Com pot ser útil Telegram per la teva botiga online.
Com pot ser útil Telegram per la teva botiga online.

Google Shopping aposta per les botigues online amb Shopify.

Actualitat

25/05/2021

Google Shopping aposta per les botigues online amb Shopify.

Google Shopping aposta per les botigues online amb Shopify.
Google Shopping aposta per les botigues online amb Shopify.

La importància de les valoracions de producte en la teva botiga online.

Actualitat

21/05/2021

La importància de les valoracions de producte en la teva botiga online.

La importància de les valoracions de producte en la teva botiga online.
La importància de les valoracions de producte en la teva botiga online.

Novetats a Apple Maps: major detall, valoracions, fotos, incidències i Look Around.

Actualitat

18/05/2021

Novetats a Apple Maps: major detall, valoracions, fotos, incidències i Look Around.

Novetats a Apple Maps: major detall, valoracions, fotos, incidències i Look Around.
Novetats a Apple Maps: major detall, valoracions, fotos, incidències i Look Around.

Ja està disponible la botiga online solidària de Casa Terra.

Actualitat

14/05/2021

Ja està disponible la botiga online solidària de Casa Terra.

Ja està disponible la botiga online solidària de Casa Terra.
Ja està disponible la botiga online solidària de Casa Terra.