Actualitat

La importància d’un bon packaging.

07/10/2021 0:00:00

Què és el packaging

El packaging és una paraula anglesa que fa referència a l’envàs, embolcall, empaquetat o etiquetat d’un producte. 

El terme packaging compren dos objectius, el funcional, perquè s’encarregarà de protegir el producte durant la venda, el transport, la manipulació i distribució fins a arribar al seu destí; i el comunicacional, perquè serà l’encarregat de transmetre la informació sobre el producte i comprendrà les tècniques de màrqueting dirigides a captar l’atenció dels consumidors, el seu interès i aconseguir que comprin el producte. 

El packaging és la carta de presentació del nostre producte, així doncs, haurà de ser original, atractiu i impactant per poder captar l’atenció del públic. 

Un bon packaging serà un dels eixos fonamentals del producte, ja que ens pot ajudar a potenciar-ne les vendes, així doncs serà un factor que contribuirà a l’èxit o al fracàs del producte. 

 

Tipus de packaging

Hi ha tres tipus de packaging diferents segons la seva funció, els quals ens podran ser útils per crear un concepte o història característics que cridin l’atenció dels consumidors. Són els següents: 

  • Packaging Primari: és l’envàs que té contacte directe amb el producte i que no es pot separar d’aquest, ja que el sosté. Per exemple, una ampolla o bé una barra de pintallavis.  
  • Packaging Secundari: és un nivell superior a l’anterior, agrupa un conjunt de productes, conté diferents unitats del mateix producte, com per exemple una caixa que conté ampolles o barres de pintallavis. 
  • Packaging Terciari: és aquell que té per finalitat la protecció del producte en el transport i transmetre la imatge de marca. Per tant, és el més resistent. Un exemple seria les caixes grans cartó o bé els palets.  

 

Beneficis d’un bon packaging per la teva marca: 

  • Augmenta el valor percebut del producte. Si als clients el nostre producte els entra pels ulls, els sembla atractiu i és coherent amb la marca, pot augmentar la percepció del seu valor. Així doncs, estaran disposats a pagar un preu més alt per aquest.  
  • Incrementa la demanda. Si el packaging del teu producte és atractiu, crida l’atenció i sedueix al client, aconseguirà augmentar l'interès i la demanda cap a aquest. 
  • Et diferencia de la competència. Gràcies a un bon packaging el teu producte pot destacar enfront de la competència, fent el producte millor i més vistós. Per tant, factors com el disseny, la qualitat, la responsabilitat ecològica o social, i l’ergonomia seran aspectes diferenciadors que es tindran en compte pels clients. 
  • Fidelitza clients. Si aconsegueixes que el packaging del teu producte respongui als valors, les necessitats i als gustos del teu públic objectiu, no només et consumiran pel teu producte en si mateix sinó també per la seva experiència d’entrega i presentació. Un bon packaging aconsegueix que els consumidors et recordin a simple vista, ens identifiquin amb valors positius, i per tant, ens escullin abans que als altres. 
  • Millora els resultats en productes estacionals o en promoció. Introduir un nou packaging en moments de promoció o d’estacionalitat (com Nadal o l’estiu), serà un reclam ideal, que ajudarà a fer que les vendes augmentin. 
  • Augmenta la sostenibilitat / redueix costos. Les millores en el material i en l'eficiència d’aquest poden suposar a llarg termini un estalvi per la marca. A més, un packaging sostenible pot aportar un benefici social i una millora de la imatge de marca gràcies a la responsabilitat social corporativa. 
  • Ajuda a la identificació, comunica i li dona visibilitat. Un packaging atractiu i que cridi l’atenció, no passa desapercebut del consumidor. Farà que aquest reconegui el producte abans que el de la competència, fent així més senzill que porti a terme la compra. 

SERVEIS

Posicionament de Marca

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Posicionament de Marca

Posicionament de Marca
Posicionament de Marca

Transformació Digital

SERVEIS

18/02/2019 0:00:00

Les empreses necessiten transformar-se digitalment per no quedar-se obsoletes i utilitzar adequadament les noves tecnologies per aconseguir noves oportunitats de negoci. Des de Nubulus t’orientem i ajudem a realitzar un procés de transformació digital real, àgil i transformador que permeti a la teva empresa desenvolupar-se plenament.

Transformació Digital
Transformació Digital

Reputació online i Dret al oblit

SERVEIS

03/06/2022 0:00:00

Reputació

Reputació online i Dret al oblit
Reputació online i Dret al oblit

Actualitat

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Actualitat

14/07/2022

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.
Google Authenticator: que és, com funciona i com el podem configurar.

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Actualitat

10/06/2022

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?
Com podem potenciar les botigues online amb Pinterest?

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Actualitat

03/06/2022

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.
La intel·ligència artificial en el nostre dia a dia.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Actualitat

11/02/2022

Els codis UTM, o paràmetres UTM, són breus fragments de text que s'afegeixen al final d'un enllaç web. Usats de forma habitual, permeten analitzar l'impacte de les visites a la nostra web.

Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.
Enllaços UTM: La seva importància en l'analítica web.

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Actualitat

01/02/2022

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Què és i com sol·licitar el Kit Digital?
Què és i com sol·licitar el Kit Digital?

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Actualitat

14/12/2021

Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com millorar el Google EAT de la teva web?
Com millorar el Google EAT de la teva web?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Actualitat

10/12/2021

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?
Com crear un bon copy pels anuncis a Google Ads?

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Actualitat

02/12/2021

Com incrementar la presència online del teu negoci?

Com incrementar la presència online del teu negoci?
Com incrementar la presència online del teu negoci?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Actualitat

29/11/2021

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Analitzes les estadístiques d’Instagram?
Analitzes les estadístiques d’Instagram?

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Actualitat

24/11/2021

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.
Tips per millorar el SEO de la teva botiga online.

Els preus psicològics.

Actualitat

23/11/2021

Els preus psicològics.

Els preus psicològics.
Els preus psicològics.

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Actualitat

19/11/2021

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?
Quines seran les tendències de disseny web pel 2022?

Empreses que han confiat en nosaltres.