Blog Nubulus

La secció de Preguntes i Respostes de Google My Business agafa importància.

20/07/2021

Google va afegir ja fa tres anys, el 2018 la secció de Preguntes i Respostes, per tal d'ajudar a fer que els usuaris puguin trobar informació i resoldre els seus dubtes respecte a un negoci en concret. 

Recentment, l’apartat de Q&A (Preguntes i Respostes) de Google My Business està obtenint un major protagonisme. En aquest article et revelarem els motius. 

 

 

Com funciona l’apartat de Preguntes i Respostes de Google My Business? 

Qualsevol usuari que tingui un compte de Gmail pot fer una pregunta a qualsevol negoci a través de la seva fitxa de Google My Business. Generalment es notifica la pregunta mitjançant un correu electrònic al propietari. Tot i això, no només pot respondre la pregunta el propietari, també pot fer-ho qualsevol usuari. Sovint, els Local Guides, responen a les preguntes i no ho fan de manera elaborada.  

Recordem que els Local Guides, que són persones que comparteixen a Google Maps els seus coneixements i les seves recomanacions locals per ajudar als altres usuaris. Aquestes persones reben punts i insígnies per desenvolupar aquesta tasca, els quals poden bescanviar en alguns serveis de Google o premis. 

Les preguntes s’han de respondre des de la fitxa de Google, inclús el propietari ha de fer-ho d’aquesta manera havent iniciat a Google el compte amb el qual està lligada la fitxa de Google My Business, ja que des del panel encara no hi ha un apartat on respondre-les. 

Tot i això, la resposta del propietari destaca entre les dels usuaris gràcies a que juntament amb la resposta apareix el text de “Propietari” i una icona d’una botiga. 

 

 

Com eliminar una resposta? 

A vegades, les respostes dels usuaris poden suposar un problema pel negoci, ja sigui perquè la resposta no és correcta o bé inadequada per diversos motius. En aquest cas, a la dreta de la resposta ens apareixeran tres punts, prement-los veurem el botó d’“informa” al qual fent-li clic ens apareixerà un desplegable per seleccionar la causa que vols informar. 

 

 

En quin ordre apareixen les Preguntes i Respostes a la fitxa de Google My Business? 

Actualment, no hi ha un ordre concret i predeterminat per les Q&A de la nostra fitxa de Google My Business. Així doncs, és aleatori i ara per ara no podem escollir l’ordre amb el qual apareixen. A vegades s’ordenen per les preguntes més recents, altres per les respostes més recents, altres s’ordenen en funció del nombre de “m’agrada” de les preguntes.  

 

Com Google li dóna ara més rellevància? 

Com hem mencionat a l’inici de l’article, recentment Google li ha donat a l’apartat de Preguntes i Respostes major importància i visibilitat i ho aconsegueix en el moment que un usuari fa una cerca a Google i aquest detecta que la teva secció de Q&A conté informació relacionada amb la cerca. En els resultats apareixeran les preguntes i respostes que continguin la informació en una posició destacada, en la part superior. 

Les preguntes i respostes relacionades amb la cerca apareixeran en la fitxa del negoci des del cercador tant en versió escriptori com en versió mòbil. Cal remarcar que no apareixeran a Google Maps

 

Com treure-li partit a aquesta novetat? 

En primer lloc, serà important revisar i respondre les preguntes del teu negoci com a propietari, per tal de no donar lloc a informació confusa o errònia sobre el teu negoci.  

També serà beneficiós crear les teves pròpies preguntes i respostes de manera estratègica, analitzant què cerquen els usuaris i quines són les preguntes que fan més sovint, observant els resultats que apareixen en el cercador per keywords rellevants i afegint aquelles que els teus clients et preguntin mitjançant altres vies (telèfon, correu electrònic, en el local, a xarxes socials, etc.) i puguin ajudar a altres usuaris. 

 

Si necessites ajuda per crear i treure-li profit a la teva fitxa de Google My Business, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.