Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Els Google Property Promotion Ads

13/04/2021

Fa dos anys, Google va llençar la funció de Google Promotion Hotels orientada a donar una major visibilitat als hotels, la qual fins avui en dia s’ha estat actualitzant de forma continuada. Recentment, per complementar aquesta funció, han nascut els Property Promotion Ads (PPA), els anuncis de promoció de propietats de Google

 

Què són els Google Property Promotion Ads? 

Són una nova tipologia d’anuncis que permeten donar a conèixer els hotels en una posició destacada entre tots els resultats de cerca a Google. Estar en una posició privilegiada donarà una major visibilitat als hotels i conseqüentment, augmentaran les possibilitats que tenen d’aconseguir reserves.  

Els Google Hotel Ads, són anuncis que s’activen en el moment que un usuari fa una cerca d’un hotel pel seu nom, i Google mostra la seva fitxa de Google My Business. En canvi, els Google Property Promotion Ads s’activen en el moment que un usuari fa una cerca local a Google d’un hotel en una ubicació determinada, per exemple, “hotel a Lleida”; o bé per un concepte en concret, com “hotel amb spa a Lleida”. Google, en aquest cas, mostrarà molts hotels, no només un com en el cas dels Google Hotel Ads. 

Per tant, aquesta eina, permet als hotels arribar a clients potencials, usuaris que encara no han escollit a l’hotel on anar o que no coneixen l’hotel en qüestió. 

On es mostren els PPA? 

Concretament, es mostren en una finestra de visualització única tant en la versió mòbil com en la versió d’escriptori de Google Maps i de Google Travel

En fer clic en un Google Property Promotion Ads a Google Maps, s’obra el mòdul de reserva de Google Hotel Ads, que mostra únicament el preu de l’anunciant, però brinden als usuaris l’oportunitat de descobrir els preus de la competència, tot i que amb menys visibilitat, ja que es troben enllaçats a un botó de “veure més tarifes”. 

Pel que fa als Google Property Promotion Ads en Google Travel, el primer clic dirigeix a l’usuari a una nova pàgina de destí d’hotel patrocinat dins de la cerca d’hotels de Google, que facilita l'accés a la resta d'informació de l’hotel. Només mostrarà els preus dels llocs web inclosos en la selecció de “Preus”. Convertint-la d’aquesta manera en una opció més interactiva i que impulsa les vendes directes, ja que tindrà un major CTR

 

Quants anuncis es mostren en els Propery Promotion Ads? 

En la versió d’escriptori es mostren dos anuncis en els dos primers resultats de cerca, en canvi, en la versió mòbil, es mostren els anuncis intercalats amb els resultats per evitar ocupar tota la pantalla, i per tant, aniran apareixent en funció que l’usuari llisqui la pantalla cap a baix. 

 

Com funcionen els preus dels PPA? 

Els models de participació disponibles pels Property Promotion Ads són els mateixos que en els Hotel Ads, una comissió aplicable en el moment de la reserva, independentment de que aquesta es cancel·li posteriorment, o una comissió neta de cancel·lacions i pagable posteriorment de l’estància del client. 

Els Property Promocion Ads no tenen un preu fix, funcionen mitjançant la subhasta, com els Google Ads i els Hotel Ads. Els models de subhasta que permesos per aquest tipus d’anunci són els mateixos que en el cas dels Hotel Ads. 

Per una banda, es pot utilitzar el conegut CPC, que és el Cost Per Clic.  

D’altra banda, es podem emprar dos sistemes basats en comissions que són aplicables en diferents moments.  

Primerament, la comissió o pagament per conversió, conegut anteriorment per Google com CPA, que consisteix en una tarifa que es pot aplicar i pagar en el moment que l’usuari fa la reserva, independentment que posteriorment la cancel·li.  

Segonament, la comissió o pagament per estada, anteriorment conegut com Programa de comissions d’anuncis d’hotels a Google. Aquesta és una comissió neta de cancel·lacions i que es pot pagar un cop hagi acabat l’estada del client. És més semblant a les comissions de les agències de viatge online (OTA). 

 

Com podem observar, els PPA són una genial oportunitat per estimular la venda directa dels hotels, gràcies al increment de visibilitat que proporcionen i per tant, a la ocasió d’accedir a clients potencials. Els diferents models de subhasta que ens ofereix Google en el Property Promotion Ads el converteixen en un espai especialment atractiu pels anunciants. A més, cal remarcar que es complementa perfectament amb Google Ads i Hotel Ads, proporcionant al anunciant d’aquesta manera, un major control dels espais publicitaris visitats pels usuaris. 

Si vols engegar els Property Promotion Ads del teu negoci, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.