Blog Nubulus

Consells per vendre més a través d’Amazon.

07/05/2021

Optimitza les paraules clau 

 
Les paraules clau o keywords són aquelles que utilitza un usuari quan fa una cerca, en aquest cas a Amazon, perquè aquest li mostri productes relacionats amb la cerca que ha fet. Per tant, si diferents paraules poden fer referència al teu producte, serà important que facis una bona cerca d’aquestes paraules. Hauràs d’elaborar llistats de termes que siguin interessants de posicionar. Ja sigui a través d’eines de keywords i la mateixa intuïció, ja que Amazon, encara no mostra estadístiques de la cerca de paraules claus. 
 
El marketplace ens dóna l’opció d’utilitzar meta-keywords. Les meta-keywords són una sèrie d'etiquetes que inclouen paraules clau per indicar al cercador quin és el contingut o la temàtica. A més, una altra de les seves característiques és que no són visibles per als usuaris, tot i que sí que tindran valor pels motors de cerca d’Amazon a l’hora de posicionar.  
 
Hi trobarem cinc línies on es poden escriure fins a 1.000 caràcters en cadascuna i tantes keywords com desitgem. 
 
Ens poden ser molt útils si afegim termes relacionats, característiques del producte i long tile keywords, que són paraules clau de més d'una paraula, que es caracteritzen per ser molt més concretes que les paraules clau, i per tant, tendeixen a tenir una menor competència. 
 
 

Títol 

 
Un bon títol serà un dels elements més rellevants per aconseguir posicionar un producte dins del marketplace. Utilitzant les keywords tant al principi del títol com sigui possible, li donarà prioritat. 
 
En el títol del producte haurem d’incloure en ordre segons les recomanacions d’Amazon: la marca i la línia del producte, material del qual està fet, el tipus de producte, el color, la mida i quantitat que inclou. Seran les característiques que el diferenciaran. 
 
En el moment de redactar el títol, hem de tenir en compte que els caràcters són limitats, i canvien en funció del dispositiu que utilitzi l’usuari per fer la cerca. Si la cerca es realitza des d’un ordinador d’escriptori, són de 230 a 250 caràcters i des d’un dispositiu mòbil de 65 a 80 caràcters. 
 
 

Descripcions optimitzades 

 
Treballar correctament les descripcions dels productes utilitzant les paraules clau, col·locar-les en el títol, en la descripció i en les característiques del producte. 
 
 

Aconsegueix recomanacions 

 
A l’hora de fer una compra online, els usuaris donen especialment valor a les opinions d’altres usuaris que ja han comprat el producte prèviament. Pel que fa a les valoracions, es prioritzarà la qualitat que la quantitat, per tant, és millor tenir-ne menys de creïbles i positives, que tenir-ne milers. 
 
De fet, Amazon té més en compte les valoracions dels consumidors que les dels mateixos venedors. 
 
No tot s’hi val a l’hora d’aconseguir ressenyes, si un negoci utilitza valoracions falses, tindrà conseqüències negatives. Per una banda, si Amazon ho detecta, aquest serà penalitzat, perdent el posicionament obtingut dins del marketplace i fins i tot, eliminant el producte. D’altra banda, els usuaris és molt senzill que les detectin també, el que el farà perdre credibilitat de marca, es posarà en dubte el producte i serà molt més difícil que l’usuari completi la compra. 
 
La millor manera d’aconseguir valoracions positives és oferint bons productes, a un preu just i una bona atenció al client. Estar atents a possibles preguntes o necessitats que puguin sorgir en els consumidors i donar una resposta agradable. Si els usuaris tenen una experiència de compra positiva, augmentaran les possibilitats que deixin una valoració positiva del producte i inclús que puguem fidelitzar-los. 
 
 

Optimitza els atributs 

 
Aquest serà també un factor rellevant. Generalment, els usuaris llegeixen en primer lloc el títol i en segon lloc els atributs. Mitjançant una bona redacció, ens serà útil equilibrar el text amb arguments de venda i keywords. El text ha de ser clar i directe, és on col·locarem la informació de major importància. Són molt importants per convèncer al nostre públic objectiu dels beneficis que aporta el producte. 
 
 

La importància de les fotografies 

 
Les imatges són un dels elements més importants a tenir en compte. Aquestes han de ser de qualitat. És evident que no atreu de la mateixa manera, una fotografia professional del producte que una realitzada a casa i de baixa qualitat. Unes imatges de qualitat del nostre producte ens ajudaran a diferenciar-nos de la competència
 
 

Escull el preu correctament 

 
Hem de tenir en compte que un preu adequat atraurà l’interès dels usuaris que trobin el producte a Amazon. En el moment d’escollir el preu d’un producte, s’han de tenir en compte diferents factors per aconseguir que les vendes a través de la plataforma siguin rendibles. Hem d’analitzar quins són els preus que ha marcat la competència pels mateixos productes. Hem de tenir presents els costos que suposa vendre en aquest canal de distribució, com ja hem explicat en anteriors publicacions, Amazon suposa un cost per als venedors. Finalment, també hem de valorar el benefici que desitgem obtenir de la venda dels nostres productes. 
 
 

Utilitza la logística l’Amazon 

 
Per vendre a Amazon pots escollir entre fer tu mateix els enviaments dels productes venuts o bé que els faci Amazon. Serà recomanable que ho faci aquest últim per diferents motius. En primer, lloc els teus productes podran gaudir dels enviaments d’Amazon Premium. Això significa que els teus productes gaudiran de l’avantatge d’arribar a casa dels clients premium l’endemà d’haver fet la compra, i inclús en alguns casos, el mateix dia, el que incrementarà les teves possibilitats de venda. 
 
En segon lloc, has de saber que Amazon dona prioritat als productes que gestiona. L’algoritme del marketplace mostra els productes que considera de major rellevància pels usuaris, però els productes que gestiona ell mateix tenen una posició privilegiada. Per tant, utilitzant el seu servei logístic, aconseguirem un millor posicionament en el marketplace, i en conseqüència una major visibilitat, el que comporta també un augment de vendes
 
Per últim, és evident que et podràs beneficiar de l’estalvi de temps i preocupacions, és una feina que delegues a un tercer. 
 
 
 
Si estàs pensant en vendre a través d’Amazon i no saps per on començar, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’acompanyem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per poder aconseguir uns resultats òptims. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.