Blog Nubulus

Analitzes les estadístiques d’Instagram?

29/11/2021

Les estadístiques d’Instagram són les majors aliades en l’estratègia de continguts del teu negoci a Instagram, ja que fent-ne un seguiment podràs saber si estàs complint els objectius que t’havies proposat, quin contingut agrada als usuaris, i extreure’n conclusions per saber què és allò que has de potenciar, i en què has de millorar per poder assolir els teus objectius. 

 

Abans de mostrar-te quines són les estadístiques d’Instagram i explicar-te en què consisteixen, el primer que has de saber és que per poder accedir a les estadístiques del teu compte serà indispensable que tinguis un perfil de creador o d’empresa, no personal.  

Si tens un compte personal i vols modificar-lo has d’anar a la configuració del perfil, seleccionar l’opció de “compte”, fes clic a “canviar a compte professional”, i segueix els passos que Instagram et demani. 

A continuació entrarem en detall i et mostrarem els quatre tipus d’anàlisi que et proporciona l’aplicació: 

 

1. Anàlisi del perfil 

  • Abast: fa referència al nombre de comptes que han vist alguna de les publicacions, històries, vídeos, reels, o directes publicats pel compte. Es comptabilitza només una vegada per compte. 
  • Interacció: són el nombre de comptes que han interactuat amb el teu contingut (inclús el promocionat), publicacions, històries, vídeos, reels, o directes. Es consideraran interaccions els m’agrada, els comentaris, les respostes, les vegades que s’ha compartit el contingut o bé les vegades que s’ha guardat. 
  • Impressions: són les vegades que el teu contingut (publicacions, històries, vídeos, reels, o directes) s’ha mostrat en pantalla, així doncs, es comptabilitzen les diferents vegades que el contingut ha estat visualitzat per un mateix compte. 
  • Visites al perfil: el nombre de vegades que s’ha visitat el teu perfil. 
  • Clics en els botons de “lloc web”, “correu electrònic”, “direcció” o “trucada”. 

 

2. Anàlisi dels seguidors (audiència) 

L’anàlisi dels seguidors mostra el nombre de seguidors actuals, i l’increment o disminució respecte al període anterior. 

És la part de les estadístiques que ens permet observar d’on ve la nostra audiència geogràficament, els intervals d’edat dels seguidors del compte, el seu gènere. Per aquest motiu, ens serà de gran ajuda a l’hora de saber si el contingut que publiquem en la plataforma està arribant realment al segment que ens interessa, ens ajuda a saber si l’audiència correspon al públic objectiu del nostre negoci i així, saber si hem de seguir en la mateixa línia o bé, hem d’analitzar la situació i fer els canvis necessaris en el contingut que ens permetin arribar al target que ens interessa. 

En aquesta part de les estadístiques també podrem veure detalladament per dies i per hores els moments d’activitat dels nostres seguidors, el que pot ajudar-nos a determinar quin és el millor moment per publicar el contingut, segons l’activitat que hi ha en el nostre compte. 

 

 

 

3. Anàlisi de les publicacions 

En l’apartat d’anàlisi de les publicacions, podrem utilitzar diferents filtres per veure allò que sigui necessari. És possible filtrar segons: 

  • Els tipus de publicacions: 
    • Qualsevol. 
    • Fotografies. 
    • Vídeos. 
    • Carrusels. 
  • Per mètriques: 
    • Abast: és el nombre de comptes que han vist la publicació, és el nombre comptes únics. 
    • Comentaris. 
    • Impressions: fa referència al nombre de vegades que la publicació s’ha mostrat en pantalla, per tant, poden incloure diverses visualitzacions de les mateixes persones. 
    • Interaccions amb la publicació: mesura les accions que les comptes han realitzat quan interactuen amb el teu compte, com poden ser les visites al perfil, els clics al lloc web, les trucades, etc. 
    • M’agrada. 
    • Reproduccions de vídeo. 
    • Seguidors: fa referència al nombre de seguidors guanyats gràcies a la publicació en qüestió. 
    • Clics en el botó ”enviar correu electrònic”. 
    • Clics en el botó “enviar missatge”. 
    • Clics en el botó “trucar”. 
    • Clics al lloc web. 
    • Clics a la direcció de l’empresa. 
    • Vegades que ha estat guardat. 
    • Visites al perfil. 
  • Segons el període de temps: 
    • Últims 7 dies. 
    • Últims 30 dies. 
    • Últims 3 mesos. 
    • Últims 6 mesos. 
    • Últim any. 
    • Últims 2 anys. 

 

4. Anàlisi de stories 

En el cas de les “Instagram stories” també podrem utilitzar diversos filtres, per tant, d’analitzar el que considerem més convenient. És possible fer-ho mitjançant: 

  • El tipus de mètrica: 
    • Enrere: exposa el nombre de vegades que els usuaris han lliscat sobre la  història en qüestió per veure l’anterior. 
    • Clics en el botó “trucar”. 
    • Clics en el botó ”enviar correu electrònic”. 
    • Abandonaments: fa referència al nombre de vegades que els usuaris han abandonat la història sense acabar de veure-la. 
    • Seguidors. 
    • Següent història: revela les vegades que s’ha clicat la teva història amb la intenció de passar a la història del següent compte. 
    • Clics a la direcció del negoci. 
    • Impressions. 
    • Clics a l’enllaç. 
    • Endavant: mostra el nombre de vegades que s’ha tocat la història per veure la següent foto o vídeo. 
    • Visites al perfil: són les vegades que s’ha accedit al compte des de la història. 
    • Abast.  
    • Clics en el botó “enviar missatge”. 
  • Segons el període: 
    • Ahir 
    • Últims 7 dies. 
    • Últims 14 dies. 
    • Últims 30 dies. 
    • Últims 3 mesos. 
    • Últims 6 mesos. 
    • Últim any. 
    • Últims 2 anys. 

 

Si tens un negoci i utilitzes Instagram, és especialment important mesurar per poder saber si els esforços que fas estan servint d’alguna cosa i t’estan ajudant a arribar als teus objectius o no. Així doncs, et convidem a començar a analitzar les estadístiques d'Instagram i tenir-les en compte

Si necessites ajuda per implementar una estratègia de continguts adequada pels teus objectius i per fer-ne un seguiment, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres, des de Nubulus t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit. 

 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.