Blog Nubulus

Tips per reduir la velocitat de càrrega de la teva pàgina web.

12/11/2021

1. Mesura periòdicament la velocitat de càrrega de la teva pàgina web. 

El primer pas per millorar la velocitat de càrrega de la teva pàgina web és saber en quina situació es troba aquesta actualment. A partir del primer resultat i les millores que puguis dur a terme seguint els nostres consells, serà important que la mesuris de manera periòdica i puguis observar com evoluciona

Són diverses les eines de les quals podem fer ús per mesurar la velocitat de càrrega d’una pàgina web, alguns exemples són web.dev, PageSpeed Insights o bé Lighthouse, entre altres. 

 

2. Escull una plantilla eficient. 

Com més elements tingui la teva pàgina web i major sigui el pes d’aquests, més temps tardarà a carregar-se aquesta. Així doncs, és recomanable escollir una plantilla que tingui aquelles funcionalitats que consideres necessàries, però que sigui tan senzilla com sigui possible

 

3. Optimitza la mida de les imatges publicades a la web. 

Un element dels elements que té una gran influència en la velocitat de càrrega d’una pàgina web són les imatges, concretament el seu pes. Per aquest motiu, és molt rellevant que pengis les imatges amb les mides amb les quals seran utilitzades. Trobaràs diverses eines en línia per poder reduir la mida d’aquestes. 

 

4. Fes servir formats d’última generació per les imatges. 

El format de les imatges usades també serà un condicionant per la velocitat de càrrega, per això, et recomanem emprar formats d'última generació, el WebP sempre que sigui possible o bé, el JPEG

 

5. Optimitza els plugins

A causa de la gran quantitat de plugins amb funcionalitats diferents que existeixen actualment, és molt probable acumular-ne un nombre considerable. Per aquest motiu és fonamental que tinguis present que alguns plugins consumeixen una gran quantitat de recursos de la teva pàgina webi per tant, afectaran la velocitat de càrrega. Així doncs, és important que valoris quins són aquells que realment necessites, i elimines els que són prescindibles. 

 

6. Actualitza periòdicament la teva pàgina web. 

Revisa la informació i els arxius de la web i elimina tot allò que no fas servir (imatges, vídeos, plugins, etc.). Com més arxius tingui, més alta serà la velocitat de càrrega de la teva pàgina web, així doncs, és una ximpleria donar-li pes amb allò que no necessites. 

 

7. Assegura’t que el disseny de la web és responsive

Les pàgines web actualment han de ser responsive, el que significa que han d’adaptar-se adequadament als diferents dispositius. Així doncs, les imatges que fan servir en una pàgina web s’escalaran de manera diferent segons el dispositiu des d’on siguin vistes. 

Que la teva pàgina web sigui responsive, millorarà la velocitat de càrrega. 

 

8. Fes ús de la càrrega diferida. 

En una pàgina on s’ha de fer scroll, aquelles imatges que encara no es visualitzen poden condicionar al temps de càrrega. Per posar-li remei, la càrrega diferida o lazy loading serà una gran aliada, ja que aconseguirà que les imatges es carreguin progressivament a mesura que l’usuari es mogui per la pàgina. 

 

9. No facis ús de redireccions innecessàries. 

Tenir moltes redireccions en la teva pàgina web, pot afectar el servidor i augmentar el temps de càrrega d’aquesta. Així doncs, evita les que siguin prescindibles. 

 

10. Aprofita la memòria cau. 

La memòria cau és un dels recursos amb què compta una CPU (Unitat Central de Processament) per emmagatzemar temporalment dades recentment processades en una memòria auxiliar. Malgrat la seva mida petita, la memòria cau opera amb més velocitat, dotant el microprocessador d'un temps extra per accedir a les dades que es fan servir amb més freqüència. 

La memòria cau farà que alguns elements ja estiguin guardats en el dispositiu de l’usuari i per tant, no sigui necessari que es carreguin cada vegada que l’usuari accedeix a la pàgina web. 

 

11. Autoritza la compressió GZIP. 

La compressió GZIP s’encarrega de reduir la mida dels continguts presents en una pàgina web, aconseguint així que aquesta carregui amb una major rapidesa. 

 

12. Disminueix l’HTML, CSS i Javascript. 

Existeixen diferents elements (espais en blanc, salts de línia, comentaris, etc.) que es troben presents en el codi perquè els ha introduït algun desenvolupador i que, tot i que són imperceptibles per l’usuari, poden perjudicar la velocitat de càrrega. 

 

13. Inverteix en un hosting de qualitat. 

Un hosting és un servei d’allotjament per a llocs web. Allotja els continguts de la teva web i del correu electrònic perquè els puguin visitar en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu que estigui connectat a Internet. 

Si optes per un hosting barat, les probabilitats que et doni problemes de velocitat de càrrega són molt altes. Per aquesta raó, és recomanable invertir més per un bon servei. 

 

Si necessites ajuda per optimitzar la teva pàgina web, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’ajudarem a aconseguir la millor experiència pel teu web. T’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.