Blog Nubulus

Uneix-te a la tendència dels elements 3D. Webs a la moda!

25/10/2023

Els efectes 3D produeixen una tridimensionalitat que permeten interactuar l'usuari amb els objectes, revolucionant les botigues en línia i originant una experiència més similar a les compres en botigues físiques.

El 2023, hi ha una aposta per la realitat virtual, efectes de moviment i vídeos, així que, no et quedis enrere i aposta per aquestes tendències en disseny web.

A l'article d'avui, et mostrem els avantatges dels elements 3D en botigues en línia i alguns exemples, perquè, comprovis per tu mateix, com queden de bé No t'ho perdis!

Experiències virtuals més autèntiques.

Google, el 2019, ja va apostar pels productes en 3D, comprovant que aquesta experiència captiva els usuaris i són especialment importants, en ecommerces o botigues en línia.

Els efectes 3D produeixen tridimensionalitat a l'ull humà a partir d'amplada, alçada i profunditat. S'utilitzen tant en objectes com en fons de llocs web, creant autèntiques meravelles i millorant l'experiència de l'usuari.

Poder ensenyar als usuaris objectes amb què interaccionar, moure amb un clic o lliscar-los tocant la pantalla, proporciona una experiència molt grata a l'usuari, marcant la diferència a l'hora de vendre els teus productes.

Ofereix als clients els productes de forma interactiva, perquè puguin veure'ls còmodament des de diferents angles, proporciona una impressió molt similar a la venda de productes a botigues físiques, ja que, podran veure amb més detall el producte i fer-se una millor idea del resultat final.

A més, podràs incloure personalitzacions, canvis de colors o textures, afegir textos, logos o allò que necessitis , per oferir una experiència més real als teus compradors. Sense cap dubte, una manera de marcar la diferència al teu ecommerce .

Avantatges de personalitzar amb 3D els productes de la botiga.

Incloure el 3D a la teva botiga online, als productes, farà que el client pugui veure'l des de diferents angles , conèixer millor els detalls i fer-ho d'una manera divertida, entretinguda i diferent.

A continuació, t'expliquem els avantatges de personalitzar amb 3D els productes:

-Millora l'experiència de compra: Ajuda el client a veure millor el producte que adquirirà, millorant l'experiència de compra i ajudant a prendre la decisió més ràpida, sense haver de fer consultes a altres departaments, com el d'Atenció al client.

-Podrà personalitzar el producte en temps real: En determinats sectors, com el dels mobles, el producte pot tenir diferents acabats, colors, materials o detalls, amb 3D el podrà veure al moment.

Podeu triar les diferents opcions específiques que voleu per al moble del vostre habitatge, veure'l des de diferents angles, provar diferents combinacions i fer-ho d'una manera fàcil i senzilla.

-Millora la satisfacció del client: A menys errors, més satisfacció. El client pot veure a la perfecció, simulant la compra en una botiga física, el producte, de manera que, sabrà perfectament el producte que està comprant i que rebrà a casa.

- Menys devolucions: Seguint amb l'avantatge anterior, en tenir més clar el tipus de producte que compra, poder veure amb claredat els detalls i acabats, les devolucions es redueixen considerablement.

-Destaca davant de la teva competència: Actualment, tenir aquesta visió en 3D de productes, és una clara diferenciació que, et farà destacar davant de la teva competència, especialment, si encara, no ha inclòs aquesta funcionalitat.

-Diversió, senzillesa i diferenciació: Poder visualitzar els productes en 3D, jugar amb el ratolí, veure els diferents angles és senzill i divertit per a l'usuari i una manera de diferenciar-te, pel que fa a altres botigues en línia que no en tinguin.

Exemples de botigues en línia amb 3D als seus productes o web.

Et presentem 3 botigues online o web, que usen 3D en el seu disseny, perquè et facis una idea de com queda de bé, com n'és de divertit i, sobretot, com et sentiràs de diferent, segons entris en aquests llocs web.

1.-Nova Smart Home: Una empresa que es dedica a la venda de dispositius domèstics intel·ligents, es basen en una casa en 3D que, t'encantarà i has de descobrir-la per tu mateix. Aquí, us deixem l'enllaç Viu una experiència diferent!

2.-Mango, roba al detall: La botiga en línia de Mango, és un altre bon lloc per visitar, si vols veure en primera persona, l'efecte 3D, en passar el ratolí per aquesta jaqueta que et vols comprar. Podràs comprovar per tu mateix, la senzillesa de fer-lo servir, la claredat amb què es veuen les diferents textures i provar amb diversos colors. Aquí la pots veure.

3.-Zara home: Una altra botiga que fa servir 3D per mostrar els seus productes, a l'hora de comprar roba per a la llar, res millor que veure més de prop, com si estiguessis en una botiga física, la textura, com queda a cada color , els petits detalls. Fes una ullada aquí i modernitza la teva botiga en línia.

Si vols incloure 3D en els productes i millorar les vendes al teu ecommerce , no dubtis a contactar-nos, et facilitem informació sobre això.

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.