Blog Nubulus
Twitter llença Twitter Shopping per botigues online.
26/10/2021
Què és Twitter Shopping?
Twitter Shopping és la nova funció que ofereix Twitter que permet als negocis mostrar i vendre els seus productes a través de l’aplicació de Twitter vinculant el catàleg del teu eCommerce. Donarà la possibilitat als negocis de mostrar el seu catàleg en un nou apartat de botiga que apareixerà en la part superior de feed del seu perfil i on els usuaris de l’aplicació podran adquirir-los de manera ràpida, senzilla i sense abandonar l’aplicació.
L’objectiu que persegueix Twitter amb aquesta nova iniciativa és conèixer millor als seus usuaris i poder-los oferir el producte del qual estan parlant en aquell moment o que estigui relacionat amb la temàtica que estan tractant en un fil.
Un gran nombre d’usuaris es basen en les converses a l’hora de comprar productes, així doncs, Twitter Shopping es pot convertir en una eina molt poderosa pels negocis online. De fet, Twitter calcula que un 70% dels usuaris segueixen als seus negocis preferits per tal de conèixer les seves novetats i assabentar-se de les seves ofertes, promocions i actualitzacions.
Quins beneficis aporta Twitter al teu eCommerce?
- Captar tràfic per la teva botiga online. És l’aspecte més rellevant pel negoci online, ja que l’objectiu final és atreure tràfic de qualitat cap a la botiga online i obtenir vendes. Com més tràfic obtingui la botiga online, més fàcil serà posicionar-la en els motors de cerca i augmentaran les possibilitats d’aconseguir leads i vendes.
- És un canal directe d’atenció al client. Twitter és un canal molt efectiu pel contacte entre la marca i el client degut a la seva immediatesa característica. L’escolta activa és essencial per poder donar resposta de manera immediata als dubtes i problemes que puguin sorgir en els clients, millorant així la imatge de marca.
- Dona visibilitat i genera interès pel negoci. És una eina molt beneficiosa per donar visibilitat al negoci i als seus productes o serveis. Twitter és un aliat més per poder posicionar la teva marca en la ment dels consumidors.
- Ajuda a donar a conèixer el negoci i crear una comunitat. Twitter dona la possibilitat de transmetre informació mitjançant text o imatge sobre els productes, els preus, la imatge de marca, i tot allò que vulgui transmetre el negoci i el caracteritzi amb la finalitat que els clients potencials ens reconeguin i ens recordin. Si vols ser recorda’t, diferencia’t de la competència, has de ser original i creatiu. Tot el que és típic passa desapercebut, però el que és diferent, serà recordat.
- Els Twitter Ads et permeten arribar al teu públic objectiu. Si treballem l’eina adequadament, pot ser una aliada molt profitosa pel compte de Twitter del negoci i en conseqüència, per les vendes de la botiga online.
- Permet saber què diuen els usuaris sobre el teu negoci. És un dels majors avantatges que ofereix l’eina a les marques. Als usuaris els agrada opinar sobre les marques, en siguin consumidors o no. Així doncs, saber què diuen sobre el teu negoci, sigui positiu o negatiu, serà molt útil a l’hora d’elaborar la imatge de marca i l’estratègia comercial. Saber què opinen els usuaris, extraure’n conclusions i treure’n profit serà una estratègia beneficiosa pel negoci.
- Et permet analitzar resultats amb Twitter Analytics. L’eina permet analitzar els tuits i extreure’n una informació molt valuosa, ja que mostra una anàlisi complet, un resum de l’activitat del compte dels darrers vint-i-vuit dies (nombre de tuits, de visites al perfil o de vegades que ens han mencionat), ens mostrarà si les xifres han augmentat o disminuït respecte al període anterior. Inclús dona consells per poder millorar en alguns aspectes.
Com pots observar, no pots deixar escapar les oportunitats que ofereix Twitter i Twitter Shopping a la teva botiga online. Així doncs, és el moment de posar-te mans a l’obra. Si necessites ajuda, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t'acompanyem i assessorem en tot el procés de transformació digital del teu negoci per assegurar-ne l'èxit.