Blog Nubulus
Tot el que necessites per actualitzar el teu ecommerce per a la temporada primavera-estiu 2024.
10/04/2024
Amb l'arribada de la primavera, arriba el moment d'actualitzar el teu ecommerce per aprofitar aquests mesos en què ens animem a fer més compres online , comprem roba per a la nova temporada, renovem accessoris de casa nostra i aprofitem les promocions i ofertes d'aquests mesos.
És per això que, has de posar el teu ecommerce a punt, seguir les noves tendències en comerç electrònic, oferir a la teva comunitat els diferents tipus de promocions i ofertes que pots fer a la teva botiga en línia, actualitzar i moure't per les xarxes socials i si, encara , no tens el teu projecte en marxa, és una bona època per muntar la teva pròpia botiga en línia.
A l'article d'avui, et deixem totes les claus i recursos que necessites per actualitzar el teu ecommerce No t'ho perdis!
Tendències d' ecommerce per al 2024 Actualitza la teva botiga en línia i uneix-te a les tendències més importants!
Actualment els consumidors ens sol·liciten més implicació i personalització , durant aquest any aquesta tendència seguirà molt present. Et destaquem les 5 tendències més importants a ecommerce per al 2024.
1.-Sostenibilitat: L'arribada d'un públic més jove i compromès al comerç electrònic, demana una aposta per la sostenibilitat i cura del planeta, cosa d'altra banda, totalment necessària si volem seguir-ne gaudint, tal com el coneixem.
No es tracta de vendre sostenibilitat per vendre i per pura aparença; els consumidors detecten a l'instant aquestes “falses accions”, es tracta d'establir una bona política empresarial en aquest camp. Crear una sòlida política corporativa que inclogui accions de responsabilitat social.
2.-Social ecommerce i social proof : Les compres a través de les xarxes socials són un model cada vegada més habitual. Han passat de ser una primera decisió i contacte que després finalitzava a l' ecommerce , a un punt de venda directe. Actualment cal simplificar el màxim possible els processos i que els usuaris busquen poder finalitzar la compra del producte des de la pròpia xarxa social.
3.-Compres mòbils: Les compres a través del mòbil seguiran augmentat, prop del 60% de les compres es realitzen a través de dispositius mòbils. Ofereix una versió mòbil de la teva botiga en línia competitiva i cuida la imatge, qualitat de les fotografies i el procés de compra.
4.-Personalització i flexibilitat: En un món on tot ens arriba a semblar igual, és imprescindible oferir al teu ecommerce experiències personalitzades i innovadores, com pot ser amb la visualització de productes en realitat virtual i ser més flexibles.
Pel que fa a la flexibilitat, es busquen més opcions en el lliurament de les comandes, així com, en les formes de pagament.
5.-La importància del SEO per arribar a més públic: El SEO com no podia ser d'una altra manera, segueix sent una acció fonamental en els ecommerces per arribar a més públic ia més gent interessada en el teu tipus de producte. Has de buscar les paraules clau més adequades per al teu projecte i crear una estratègia efectiva al seu voltant.
Tipus de promocions de vendes per a ecommerce Anima els teus usuaris a comprar a la teva botiga online!
Una cosa fonamental per augmentar les vendes del teu ecommerce , és oferir promocions i ofertes especials a la teva comunitat. Aquest tipus de promocions conviden a comprar i us ajudaran que més gent conegui el vostre projecte.
A continuació, t'expliquem els diferents tipus de promocions de vendes que pots fer en un ecommerce . Hi ha moltes opcions, originals, atractives i que marquen la diferència per aconseguir més vendes i arribar a més públic del teu interès.
1.-Cupons amb compte enrere: Quan introduïm la sensació d'urgència la conversió és més gran. Si fem cupons sense caducitat no sentim la pressa de fer-lo servir, en canvi, si a aquests cupons, els posem un temps límit per fer-lo servir, un compte enrere, la cosa canvia molt.
2.-Vendes flash: Aquest tipus de vendes són ideals per incentivar la urgència i activar la compra. Hi ha dos tipus de promocions de vendes flaix que pots oferir. Temps limitat, per exemple, fins a les 22h un 10% de descompte i productes limitats, per exemple, les 100 primeres compres amb enviament gratis.
Aquest tipus de promoció és molt recomanable per a dates assenyalades com el Dia de la mare, Sant Valentí o per Nadal.
3.-Sortejos: Els sorteigs són una bona estratègia per incentivar la compra en un ecommerce , arribar a més públic i donar-te a conèixer. Pots establir que per cada “x” quantitat de compra, reben participacions per al sorteig, si, a més, ho anuncies a les teves xarxes socials, arribaràs a més gent i et coneixerà un altre tipus de públic.
4.-Regals limitats: Aquesta estratègia per augmentar les vendes de l'ecommerce , cada cop té més adeptes. Es tracta d'oferir un regal a qui comprin a la teva botiga en línia, però aquests regals només són a partir de certa quantitat d'import o per a les 50 primeres persones, per exemple.
5.-Enquestes: Les enquestes són una eina molt útil per conèixer millor els teus usuaris i què busquen o esperen del teu projecte. Per això, és important que facis enquestes a les teves xarxes socials i botiga en línia, per així conèixer millor el teu públic i saber què esperen de tu. Pots obsequiar amb un regal o descompte especial als que participin a l'enquesta i és una manera senzilla i útil de recopilar informació de gran interès.
Què poden fer les xarxes socials pel teu ecommerce ?
Les xarxes socials són imprescindibles per al teu ecommerce , per més que en deneguis, són una gran ajuda per crear una comunitat consistent entorn de la teva marca i donar-te a conèixer. T'expliquem tot el que ofereixen les xarxes socials per al teu ecommerce Arriba el moment de posar-se les piles!
-Creix la teva imatge de marca i la de la teva botiga en línia: Les xarxes socials són perfectes per crear una marca consistent i aconseguir que la teva botiga en línia rebi més visites.
-Font de trànsit per portar potencials clients a la teva botiga online: T'ajudaran a ser conegut per més públic, arribant més trànsit a la teva botiga online i aconseguint col·laboracions de gran interès.
-La millor manera de crear comunitat: Avui dia perquè una marca sigui consistent necessita tenir al seu voltant una comunitat, la manera més senzilla de crear comunitat entorn de la teva marca és a través de les xarxes socials. No tornis boig i vulguis estar i gestionar totes les xarxes socials disponibles.
Realitza un estudi de quines xarxes socials són més efectives per al teu ecommerce , les millors hores per publicar i quin tipus de contingut espera la teva comunitat. Per a botigues en línia, les xarxes socials que millor funcionen són Facebook, Instagram i TikTok .
Per a aquells que el que us frena de gestionar les xarxes socials és la part de disseny i creació de contingut, en aquest article del nostre bloc, us deixem eines de disseny gratuïtes per a la creació de dissenys per a les vostres xarxes socials.
Si estàs pensant en muntar la teva botiga en línia, és l'època més adequada.
La temporada primavera-estiu és l'època ideal per iniciar el teu projecte en línia, les vendes augmenten i amb el bon temps i les vacances a prop, ens animem a fer més compres en línia.
Pots crear la teva pròpia botiga online a Shopify, una de les plataformes més interessants que trobaràs per crear el teu ecommerce . Amb un CRM senzill, intuïtiu i fàcil de fer servir sense necessitat de tenir uns coneixements previs específics.
Gestiona la teva botiga online des d'un mateix lloc i de manera senzilla, pujada de productes, estadístiques, mètodes de pagament, mètodes d'enviament, edició d'imatges dels teus productes… a Nubulus , treballem cada dia amb aquesta plataforma per crear botigues online, aquí, pots començar a crear-la avui mateix!
Som experts en la creació i manteniment de botigues en línia , t'ajudem a crear el teu ecommerce , gestionar-lo, creació de xarxes socials, posicionament orgànic i tot el que necessitis Contacta'ns i t'assessorem personalment!