Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Tot el que necessites per actualitzar el teu ecommerce per a la temporada primavera-estiu 2024.

10/04/2024

Amb l'arribada de la primavera, arriba el moment d'actualitzar el teu ecommerce per aprofitar aquests mesos en què ens animem a fer més compres online , comprem roba per a la nova temporada, renovem accessoris de casa nostra i aprofitem les promocions i ofertes d'aquests mesos.

És per això que, has de posar el teu ecommerce a punt, seguir les noves tendències en comerç electrònic, oferir a la teva comunitat els diferents tipus de promocions i ofertes que pots fer a la teva botiga en línia, actualitzar i moure't per les xarxes socials i si, encara , no tens el teu projecte en marxa, és una bona època per muntar la teva pròpia botiga en línia.

A l'article d'avui, et deixem totes les claus i recursos que necessites per actualitzar el teu ecommerce No t'ho perdis!

Tendències d' ecommerce per al 2024 Actualitza la teva botiga en línia i uneix-te a les tendències més importants!

Actualment els consumidors ens sol·liciten més implicació i personalització , durant aquest any aquesta tendència seguirà molt present. Et destaquem les 5 tendències més importants a ecommerce per al 2024.

1.-Sostenibilitat: L'arribada d'un públic més jove i compromès al comerç electrònic, demana una aposta per la sostenibilitat i cura del planeta, cosa d'altra banda, totalment necessària si volem seguir-ne gaudint, tal com el coneixem.

No es tracta de vendre sostenibilitat per vendre i per pura aparença; els consumidors detecten a l'instant aquestes “falses accions”, es tracta d'establir una bona política empresarial en aquest camp. Crear una sòlida política corporativa que inclogui accions de responsabilitat social.

2.-Social ecommerce i social proof : Les compres a través de les xarxes socials són un model cada vegada més habitual. Han passat de ser una primera decisió i contacte que després finalitzava a l' ecommerce , a un punt de venda directe. Actualment cal simplificar el màxim possible els processos i que els usuaris busquen poder finalitzar la compra del producte des de la pròpia xarxa social.

3.-Compres mòbils: Les compres a través del mòbil seguiran augmentat, prop del 60% de les compres es realitzen a través de dispositius mòbils. Ofereix una versió mòbil de la teva botiga en línia competitiva i cuida la imatge, qualitat de les fotografies i el procés de compra.

4.-Personalització i flexibilitat: En un món on tot ens arriba a semblar igual, és imprescindible oferir al teu ecommerce experiències personalitzades i innovadores, com pot ser amb la visualització de productes en realitat virtual i ser més flexibles.

Pel que fa a la flexibilitat, es busquen més opcions en el lliurament de les comandes, així com, en les formes de pagament.

5.-La importància del SEO per arribar a més públic: El SEO com no podia ser d'una altra manera, segueix sent una acció fonamental en els ecommerces per arribar a més públic ia més gent interessada en el teu tipus de producte. Has de buscar les paraules clau més adequades per al teu projecte i crear una estratègia efectiva al seu voltant.

Tipus de promocions de vendes per a ecommerce Anima els teus usuaris a comprar a la teva botiga online!

Una cosa fonamental per augmentar les vendes del teu ecommerce , és oferir promocions i ofertes especials a la teva comunitat. Aquest tipus de promocions conviden a comprar i us ajudaran que més gent conegui el vostre projecte.

A continuació, t'expliquem els diferents tipus de promocions de vendes que pots fer en un ecommerce . Hi ha moltes opcions, originals, atractives i que marquen la diferència per aconseguir més vendes i arribar a més públic del teu interès.

1.-Cupons amb compte enrere: Quan introduïm la sensació d'urgència la conversió és més gran. Si fem cupons sense caducitat no sentim la pressa de fer-lo servir, en canvi, si a aquests cupons, els posem un temps límit per fer-lo servir, un compte enrere, la cosa canvia molt.

2.-Vendes flash: Aquest tipus de vendes són ideals per incentivar la urgència i activar la compra. Hi ha dos tipus de promocions de vendes flaix que pots oferir. Temps limitat, per exemple, fins a les 22h un 10% de descompte i productes limitats, per exemple, les 100 primeres compres amb enviament gratis.

Aquest tipus de promoció és molt recomanable per a dates assenyalades com el Dia de la mare, Sant Valentí o per Nadal.

3.-Sortejos: Els sorteigs són una bona estratègia per incentivar la compra en un ecommerce , arribar a més públic i donar-te a conèixer. Pots establir que per cada “x” quantitat de compra, reben participacions per al sorteig, si, a més, ho anuncies a les teves xarxes socials, arribaràs a més gent i et coneixerà un altre tipus de públic.

4.-Regals limitats: Aquesta estratègia per augmentar les vendes de l'ecommerce , cada cop té més adeptes. Es tracta d'oferir un regal a qui comprin a la teva botiga en línia, però aquests regals només són a partir de certa quantitat d'import o per a les 50 primeres persones, per exemple.

5.-Enquestes: Les enquestes són una eina molt útil per conèixer millor els teus usuaris i què busquen o esperen del teu projecte. Per això, és important que facis enquestes a les teves xarxes socials i botiga en línia, per així conèixer millor el teu públic i saber què esperen de tu. Pots obsequiar amb un regal o descompte especial als que participin a l'enquesta i és una manera senzilla i útil de recopilar informació de gran interès.

Què poden fer les xarxes socials pel teu ecommerce ?

Les xarxes socials són imprescindibles per al teu ecommerce , per més que en deneguis, són una gran ajuda per crear una comunitat consistent entorn de la teva marca i donar-te a conèixer. T'expliquem tot el que ofereixen les xarxes socials per al teu ecommerce Arriba el moment de posar-se les piles!

-Creix la teva imatge de marca i la de la teva botiga en línia: Les xarxes socials són perfectes per crear una marca consistent i aconseguir que la teva botiga en línia rebi més visites.

-Font de trànsit per portar potencials clients a la teva botiga online: T'ajudaran a ser conegut per més públic, arribant més trànsit a la teva botiga online i aconseguint col·laboracions de gran interès.

-La millor manera de crear comunitat: Avui dia perquè una marca sigui consistent necessita tenir al seu voltant una comunitat, la manera més senzilla de crear comunitat entorn de la teva marca és a través de les xarxes socials. No tornis boig i vulguis estar i gestionar totes les xarxes socials disponibles.

Realitza un estudi de quines xarxes socials són més efectives per al teu ecommerce , les millors hores per publicar i quin tipus de contingut espera la teva comunitat. Per a botigues en línia, les xarxes socials que millor funcionen són Facebook, Instagram i TikTok .

Per a aquells que el que us frena de gestionar les xarxes socials és la part de disseny i creació de contingut, en aquest article del nostre bloc, us deixem eines de disseny gratuïtes per a la creació de dissenys per a les vostres xarxes socials.

Si estàs pensant en muntar la teva botiga en línia, és l'època més adequada.

La temporada primavera-estiu és l'època ideal per iniciar el teu projecte en línia, les vendes augmenten i amb el bon temps i les vacances a prop, ens animem a fer més compres en línia.

Pots crear la teva pròpia botiga online a Shopify, una de les plataformes més interessants que trobaràs per crear el teu ecommerce . Amb un CRM senzill, intuïtiu i fàcil de fer servir sense necessitat de tenir uns coneixements previs específics.

Gestiona la teva botiga online des d'un mateix lloc i de manera senzilla, pujada de productes, estadístiques, mètodes de pagament, mètodes d'enviament, edició d'imatges dels teus productes… a Nubulus , treballem cada dia amb aquesta plataforma per crear botigues online, aquí, pots començar a crear-la avui mateix!

Som experts en la creació i manteniment de botigues en línia , t'ajudem a crear el teu ecommerce , gestionar-lo, creació de xarxes socials, posicionament orgànic i tot el que necessitis Contacta'ns i t'assessorem personalment!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.