Blog Nubulus
Seo per ecommerce , segueix una estratègia guanyadora.
15/09/2023
Si tens un ecommerce , avui dia, no n'hi ha prou amb tenir el millor producte del món, això no t'assegurarà tenir un alt volum de vendes, sinó treballes el SEO com cal. Si vols que les teves vendes comencin a enlairar-se, és totalment necessari, treballar el posicionament orgànic.
Dades dinterès per començar a treballar el SEO, com abans.
El SEO per a un ecommerce són aquelles tècniques encaminades a millorar el posicionament orgànic del teu negoci a internet. La finalitat, ha de ser aparèixer a la primera pàgina de Google, on el 90% dels usuaris troben el que estan buscant.
A continuació, et deixem unes dades molt representatives de com és d'important realitzar un bon posicionament orgànic, a la teva botiga online:
-Google, segueix sent el cercador més usat, en concret, un 92% utilitza aquest cercador.
-El 80% dels internautes, només es fixen a la primera pàgina de resultats.
-Es fan 90.000 cerques cada segon!
-És també, el cercador més usat, quan fem cerques amb el mòbil.
Passos per treballar el SEO en una botiga en línia.
Per treballar de manera adequada el SEO a la teva botiga en línia, anar guanyant posicions i superant la teva competència més directa, has de seguir una sèrie de passos. Et detallem els principals perquè vagis guanyant posicions.
1.-Estudi de paraules clau: Per saber quin tipus de paraules clau són les que millor et posicionaran, cal realitzar un estudi professional, una vegada, seleccionades aquelles paraules clau més òptimes per al teu negoci, cal anar-les incloent al contingut.
2.-Sigues específic i concret: Com més específic sigui el contingut que ofereixes, molt millor i especialment, per a Google. A cada URL de producte, parla d'aquest producte en concret, treballa una paraula clau i ofereix informació el més detallada, clara i específica, possible.
3.-Arquitectura web: El teu ecommerce ha de tenir una bona arquitectura web, la qual faciliti el treball a Google. Per això, cal que, a la teva botiga en línia se segueixi una estructura coherent, com, per exemple: Home, Categories, Subcategories i Etiquetes.
4.-Optimització de les fitxes de producte: Completa la major informació possible a cada fitxa de producte. Característiques, dimensions, pes, fes una descripció original i creativa, tenint en compte les paraules clau.
5.-Imatges de l' ecommerce : Usa fotos professionals a la fitxa de producte, completa tots els camps de les imatges de l' ecommerce , per treballar el SEO en tots els aspectes de la teva botiga online.
6.-Les xarxes socials, el teu millor aliat: Google, cada cop, dóna més importància a les xarxes socials, les has de treballar de manera professional, ser constant i original. Mostra els teus productes i el que fas a les xarxes socials, crea una comunitat consistent i destaca als teus perfils. T'ajudarà molt a posicionar l' ecommerce , ia més, arribaràs a un nombre més gran de possibles clients.
7.-Potència el SEO Local: Si tens una botiga física, has de treballar el SEO Local quant abans. Actualment té molta importància per a Google, aconsegueixes clients propers a la teva localització i et farà destacar davant de la teva competència més directa. Especialment, si encara, no treballen el SEO Local, ací, pots tenir un gran avantatge.
Què has de saber del SEO, si tens una botiga en línia.
Si segueixes els passos que t'hem esmentat anteriorment, aniràs millorant considerablement el SEO de la botiga en línia i guanyant posicions a Google , però abans de posar-te mans a l'obra, et deixem uns tipus a tenir en compte:
-Constància, la millor inversió: Com bé sabràs, per obtenir resultats i anar millorant posicions a Google, cal constància i paciència. No és una cosa que, aconseguiràs de manera immediata, però sí, t'assegurem que, si ets constant i treballes de manera adequada el posicionament, obtindràs els millors resultats.
-Una estratègia global per triomfar: Com hauràs pogut comprovar, actualment, no n'hi ha prou amb treballar el posicionament orgànic, cal seguir una estratègia global en què, entrin les xarxes socials, imatge de marca, contingut original…
-Envolta't de professionals: Encara que, si fas servir plataformes com Shopify, per muntar una botiga online , et serà més fàcil gestionar-la i poder portar-la tu mateix, necessitaràs ajuda en alguns aspectes. Si és així, envolta't de professionals del sector per aconseguir els millors resultats, especialment, si vols aconseguir una bona estratègia de seo per al teu ecommerce .
A Nubulus , ens encarreguem de tota l'estratègia per al teu ecommerce , des de creació de la botiga online, fins al SEO i SEO Local, si comptes amb botiga física. No dubtis en contactar-nos per facilitar-te informació específica i ajudar-te a arribar a les primeres posicions de Google.