Blog Nubulus
Google Shopping aposta per les botigues online amb Shopify.
25/05/2021
L'últim any ha situat les empreses en un canvi de paradigma, on moltes s’han vist obligades a renovar-se, apostant així pel comerç electrònic veient que els seus locals físics havien de tancar les portes durant un temps. Com ja hem esmenat anteriorment, en molts casos la facturació de la botiga online ha passat a ser molt superior a la de la botiga física, convertint-se així en la font principal d’ingressos del negoci.
El passat any 2020, Google ja va anunciar que Google Shopping seria gratuït arreu del món a partir de mitjans del 2020. Anteriorment, els negocis havien de pagar per poder incorporar els seus productes a Google Shopping, arribant a suposar fins a un 12% de la venda generada.
Google va prendre aquesta decisió, perquè a causa de la pandèmia la demanda de productes en l’aplicació havia augmentat notablement. En conseqüència a la mesura adoptada, aquest any n’han augmentat un 80% els registres de negocis i un 70% la mida del catàleg.
Google Shopping és un servei de Google que permet als usuaris cercar productes en botigues online comparant així, els preus entre els diferents proveïdors.
Quan fas una cerca a Google d’una tipologia de producte, com per exemple “camisa rosa”, apareix una pàgina com aquestes:
Aquestes finestres on apareixen productes és precisament Google Shopping. Amb un cop de vista l’usuari veu l’article i el preu.
Com a venedors, és una eina especialment interessant per poder mostrar els nostres productes a un públic més qualificat i d’una manera atractiva, ja que apareixen en forma de fitxa de producte. Si l’usuari fa clic en el producte, és altament probable que es converteixi en una venda.
Recentment, Google ha anunciat en la seva conferència per desenvolupadors Google I/O 2021, que introduirà en el seu comparador de productes online de Google Shopping al voltant d’1,7 milions de productes de botigues online creades amb Shopify. Reforçant d’aquesta manera la seva aposta pel comerç electrònic.
Pocs dies després de conèixer la notícia de la integració de Shopify a Google Shopping, ja podem veure’n resultats. Les accions a Shopify van créixer un 5%.
Shopify és una plataforma de comerç electrònic que pots utilitzar com a venedor per a crear la teva botiga online. És a dir, Shopify és un creador de llocs web de comerç electrònic amb un ampli ventall d’opcions, perquè el puguin utilitzar des de principiants fins experts.
A més, Google ha implantat noves funcionalitats en l’eina com són programes de fidelització per comerciants per tal de consolidar la plataforma.
Les accions que Google està portant a terme són indicadors que ens assenyalen que la plataforma definitivament aposta pel sector del comerç electrònic.
Si vols gaudir dels avantatges, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, som partners amb Shopify per tal de garantir uns resultats òptims en la teva botiga online. T’acompanyem i assessorem alhora que desenvolupem el teu comerç electrònic per assegurar-ne l’èxit.