Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Com fer una cerca de paraules clau efectiva per Shopify

23/06/2023

Has creat la teva botiga Shopify, però no saps com fer que els clients et trobin? No et preocupis!

En aquest article t'ensenyem com fer una cerca de paraules clau efectiva per millorar la teva estratègia de màrqueting de continguts i optimització en els motors de cerca. Continua llegint!

Com començar: les eines

Abans de començar, és important saber que tota la nostra estratègia gira al voltant del SEO (Search Engine Optimization), el procés doptimització duna web per aparèixer en els primers resultats de cerca. Específicament, ens centrarem en el SEO on page, que consisteix a utilitzar paraules clau dins del contingut.

Hi ha diverses eines per a la cerca de paraules clau, com Moz i Ahrefs, que són de pagament, però també tenim Ubersuggest, gratuïta i en espanyol. Tingues en compte la dificultat de les paraules clau, ja que aquelles amb una baixa dificultat i un alt volum de cerques són ideals per generar contingut i aparèixer en els primers resultats de cerca.

El teu nínxol de mercat

Continuant, és important identificar el teu nínxol de mercat. Encara que el teu producte principal siguin pilotes, per exemple, t'has d'enfocar al principi en un tipus específic de pilotes, com ara pilotes de futbol o de bàsquet. Aquesta diferenciació és el que et fa únic en comparació amb altres botigues que venen productes semblants.

Si no t'enfoques al teu nínxol de mercat en la teva estratègia de màrqueting de continguts, la teva botiga es pot perdre en un mar de resultats de cerca, alhora que no tindrà coherència. Per tant, és essencial que la teva estratègia de continguts se centri a explotar el teu nínxol de mercat i destacar el que et fa diferent dels teus competidors.

El poder de les “long-tail keywords”

Per identificar i utilitzar les "long-tail keywords" o "paraules clau de cua llarga", és important considerar les paraules clau més precises que es relacionen amb la teva botiga i productes.

Seguint amb l'exemple, si la teva botiga ven pilotes, és important enfocar-se en paraules clau com "pilotes de futbol per a nens" o "pilotes de bàsquet Adidas". Encara que tenen menys trànsit que les paraules clau generals, aquestes paraules clau tenen una dificultat menor i atrauen un públic específic interessat en els teus productes.

Per identificar les frases clau adequades, podeu utilitzar Ubersuggest o Ahrefs i ordenar les opcions per volum i dificultat.

Identificant clústers de paraules clau

Per identificar clústers de paraules clau, és important centrar-se en temes específics en què voleu aparèixer en els resultats de cerca.

En lloc de centrar-se en una paraula o frase clau en particular, lobjectiu és generar contingut que et permeti aparèixer en múltiples termes de cerca relacionats. Per fer-ho, es poden utilitzar eines com Ubersuggest o Ahrefs per identificar les paraules clau relacionades amb un tema específic.

A l'exemple de "pilotes", dos clústers podrien ser la marca i el tipus de pilota. Aquesta informació pot ser útil per organitzar les pàgines de productes a la botiga i escriure contingut rellevant per al bloc de la botiga.

Optimitzar l'estructura del teu lloc per als motors de cerca.

En general, no et cal preocupar-te per l'estructura del teu lloc, ja que Shopify té una optimització de cerca incorporada, facilitant-te molt la feina. Tot i així, hi ha 3 accions concretes que pots realitzar per millorar el posicionament de la teva botiga online:

-Optimitzar la navegació de la teva botiga en línia.

-Utilitzar noms d'arxius descriptius per a les imatges.

-Utilitzar textos denllaços descriptiu per als enllaços interns.

Si tens en compte aquests aspectes a l'hora de treballar la teva botiga en línia, millorarà considerablement el posicionament en els principals motors de cerca.

Conclusió

Per millorar lestratègia de màrqueting de continguts i loptimització de motors de cerca, és fonamental realitzar una cerca de paraules clau efectiva.

Identificar el nínxol de mercat i utilitzar les "long-tail keywords" adequades són clau per atraure clients específics interessats en els teus productes i aparèixer en els primers resultats de cerca. A més, la identificació de clústers de paraules clau pot ajudar a organitzar el contingut de la botiga i generar contingut rellevant.

Esperem que, amb aquestes indicacions et posis fil a l'agulla per anar perfeccionant aquests detalls del teu comerç online i destacar entre la teva competència més directa.

Ens veiem al proper post!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.