Blog Nubulus
Com afegir experiències de prova virtual de productes en realitat augmentada. El nou de Google!
12/03/2024
Els consumidors podran veure com queden els productes abans de comprar-los, permetent així prendre decisions amb més seguretat i augmentar les probabilitats de finalització de compra, per part dels usuaris.
De moment, aquestes experiències de prova virtual en realitat augmentada, només estan disponibles per a determinades categories i en determinades ubicacions.
Vols conèixer tot allò que t'ofereix la visualització de productes en realitat augmentada? T'ho expliquem!
Avantatges de la realitat augmentada per mostrar productes a Google.
Els consumidors cada vegada sol·liciten experiències més personalitzades a l'hora de fer compres en línia, tenir una visió més clara del producte que els arribarà a casa per així, comprar amb més seguretat.
És per això que, es comencen a oferir experiències més interactives amb els productes, com amb la realitat augmentada, gràcies a la qual podrem comprovar com ens quedaria un pintallavis d'un color determinat, per exemple.
Google ofereix una àmplia gamma de models diversos i reals en què els consumidors podran provar els seus productes, sense cap dubte, una experiència molt més immersiva i real que ajudar a decidir-se pel producte i fer la compra amb molta més seguretat i confiança.
Com funciona la realitat augmentada per mostrar productes de Google.
Per provar l'experiència de prova virtual només heu de col·laborar amb un proveïdor que ens encarregueu de crear i pujar els recursos en realitat augmentada, no requereix cap mena d'instal·lació o configuració addicional.
Pots crear tu mateix els productes en realitat augmentada, si així ho desitges i posteriorment pujar els recursos a través del teu compte de Manufacturer Center. Actualment s'admeten recursos proporcionats per Perfect Corp i PulpoAR, encara que s'espera que es vagin afegint partners a aquesta nova funcionalitat de Google.
Cal tenir en compte una sèrie de requisits dels anuncis de shopping i te'ls comptem a continuació:
-Has de tenir un compte de Merchant Center que tingui els productes que vols anunciar amb la funció de Google, prova virtual.
-Tenir un compte de Manufacturer Center i les teves marques han d'estar registrades.
-El vostre compte de Manufacturer Center ha d'estar vinculat amb el compte de Merchant Center.
-Has de tenir un compte de Google Ads amb una campanya de màxim rendiment o una campanya de shopping activa.
Com registrar les marques per provar la funció de prova virtual de Google.
Per poder utilitzar el teu compte de Manufacturer Center has d'introduir la informació precisa de la teva marca. Pots registrar totes les marques que vulguis sempre que siguin de la teva propietat o les facis servir amb llicència.
Un cop tinguis aquest pas completat, pots introduir informació dels productes de les marques esmentades. És molt important que sàpigues que només podràs introduir dades de productes de marques registrades i els noms de marca dels productes pujats al teu feed han de coincidir amb les marques que has registrat.
Després d'introduir les marques pots posteriorment, editar, eliminar o revisar la teva cartera de marques.
Com introduir una nova marca per a la prova virtual de Google.
Una marca és un nom sota el qual es ven i es comercialitza un producte o gamma de productes. Simplement has de fer clic a Afegeix Marca a la secció de Marques.
Un cop estiguis en aquesta secció Quina informació has d'introduir per donar d'alta una marca nova?
-Nom de la marca.
-Propietat de la marca, si la marca és de la vostra propietat, seleccioneu el nom de la vostra empresa i si disposeu dels drets d'ús, heu de seleccionar Amb llicència.
- Url del lloc web de la marca, cada marca només pot tenir una url i us recomanem que inclogueu la informació dels camps addicionals com el logotip de la marca.
-Guardar, una vegada que guardis la nova marca es quedarà a “Pendent de Revisió” i t'arribarà la notificació quan t'aprovin o rebutgin la marca.
Com es veuran els productes amb la prova virtual?
El renderitzat consisteix a superposar contingut digital (com un to de pintallavis o base de maquillatge) a la imatge d'un model, el resultat final és una segona imatge o segon vídeo sobre l'original.
Has de tenir en compte que hi ha una sèrie de factors que influeixen en l'experiència de prova virtual, per això segueix aquestes recomanacions:
-Fa servir la funció de prova virtual en directe en un entorn ben il·luminat i amb bona connexió a internet.
-Pots fer servir les imatges dels models de realitat augmentada que t'ofereix Google.
-Tingues en compte aspectes com que els tons més clars d'un producte per als cabells no es renderitzaran bé sobre un pèl fosc.
Mostrar productes en 3D i realitat augmentada Millora la visualització de productes i vendes!
Els models 3D ajuden els clients a veure els productes des de diferents angles tant a les fitxes gratuïtes com als anuncis de shopping.
Aquesta funcionalitat és molt avantatjosa alhora, per exemple, de comprar mobles o un sofà per a casa teva, ja que podràs observar com queda el producte en un espai determinat abans de comprar-lo.
Quins avantatges us ofereix mostrar els productes en 3D:
-El client pot veure el producte en diferents angles i ampliar la imatge per veure'n cada detall amb molta més claredat.
-Els clients poden visualitzar el producte en un entorn totalment real com a un saló o oficina i fer-se una idea més clara de com quedarà a casa seva.
-Els productes que es mostren en 3D i realitat augmentada tenen molta més interacció que els productes amb imatges en 2D, això es tradueix en un augment de la qualitat dels clics.
S'aproxima una nova era a la visualització de productes per vendre, maneres més originals, immersives i detallades de veure els productes abans de comprar-los. Pot semblar un detall més d'estètica i d'imatge, però el cert és que aquestes funcionalitats augmenten el nombre de vendes i redueixen el nombre de devolucions.
Us seguirem explicant les pròximes novetats sobre això i assessorant per mostrar els productes de la vostra botiga online de manera més eficient, original i immersiva.