Blog Nubulus

Com afegir experiències de prova virtual de productes en realitat augmentada. El nou de Google!

12/03/2024

Els consumidors podran veure com queden els productes abans de comprar-los, permetent així prendre decisions amb més seguretat i augmentar les probabilitats de finalització de compra, per part dels usuaris.

De moment, aquestes experiències de prova virtual en realitat augmentada, només estan disponibles per a determinades categories i en determinades ubicacions.

Vols conèixer tot allò que t'ofereix la visualització de productes en realitat augmentada? T'ho expliquem!

Avantatges de la realitat augmentada per mostrar productes a Google.

Els consumidors cada vegada sol·liciten experiències més personalitzades a l'hora de fer compres en línia, tenir una visió més clara del producte que els arribarà a casa per així, comprar amb més seguretat.

És per això que, es comencen a oferir experiències més interactives amb els productes, com amb la realitat augmentada, gràcies a la qual podrem comprovar com ens quedaria un pintallavis d'un color determinat, per exemple.

Google ofereix una àmplia gamma de models diversos i reals en què els consumidors podran provar els seus productes, sense cap dubte, una experiència molt més immersiva i real que ajudar a decidir-se pel producte i fer la compra amb molta més seguretat i confiança.

Com funciona la realitat augmentada per mostrar productes de Google.

Per provar l'experiència de prova virtual només heu de col·laborar amb un proveïdor que ens encarregueu de crear i pujar els recursos en realitat augmentada, no requereix cap mena d'instal·lació o configuració addicional.

Pots crear tu mateix els productes en realitat augmentada, si així ho desitges i posteriorment pujar els recursos a través del teu compte de Manufacturer Center. Actualment s'admeten recursos proporcionats per Perfect Corp i PulpoAR, encara que s'espera que es vagin afegint partners a aquesta nova funcionalitat de Google.

Cal tenir en compte una sèrie de requisits dels anuncis de shopping i te'ls comptem a continuació:

-Has de tenir un compte de Merchant Center que tingui els productes que vols anunciar amb la funció de Google, prova virtual.

-Tenir un compte de Manufacturer Center i les teves marques han d'estar registrades.

-El vostre compte de Manufacturer Center ha d'estar vinculat amb el compte de Merchant Center.

-Has de tenir un compte de Google Ads amb una campanya de màxim rendiment o una campanya de shopping activa.

Com registrar les marques per provar la funció de prova virtual de Google.

Per poder utilitzar el teu compte de Manufacturer Center has d'introduir la informació precisa de la teva marca. Pots registrar totes les marques que vulguis sempre que siguin de la teva propietat o les facis servir amb llicència.

Un cop tinguis aquest pas completat, pots introduir informació dels productes de les marques esmentades. És molt important que sàpigues que només podràs introduir dades de productes de marques registrades i els noms de marca dels productes pujats al teu feed han de coincidir amb les marques que has registrat.

Després d'introduir les marques pots posteriorment, editar, eliminar o revisar la teva cartera de marques.

Com introduir una nova marca per a la prova virtual de Google.

Una marca és un nom sota el qual es ven i es comercialitza un producte o gamma de productes. Simplement has de fer clic a Afegeix Marca a la secció de Marques.

Un cop estiguis en aquesta secció Quina informació has d'introduir per donar d'alta una marca nova?

-Nom de la marca.

-Propietat de la marca, si la marca és de la vostra propietat, seleccioneu el nom de la vostra empresa i si disposeu dels drets d'ús, heu de seleccionar Amb llicència.

- Url del lloc web de la marca, cada marca només pot tenir una url i us recomanem que inclogueu la informació dels camps addicionals com el logotip de la marca.

-Guardar, una vegada que guardis la nova marca es quedarà a “Pendent de Revisió” i t'arribarà la notificació quan t'aprovin o rebutgin la marca.

Com es veuran els productes amb la prova virtual?

El renderitzat consisteix a superposar contingut digital (com un to de pintallavis o base de maquillatge) a la imatge d'un model, el resultat final és una segona imatge o segon vídeo sobre l'original.

Has de tenir en compte que hi ha una sèrie de factors que influeixen en l'experiència de prova virtual, per això segueix aquestes recomanacions:

-Fa servir la funció de prova virtual en directe en un entorn ben il·luminat i amb bona connexió a internet.

-Pots fer servir les imatges dels models de realitat augmentada que t'ofereix Google.

-Tingues en compte aspectes com que els tons més clars d'un producte per als cabells no es renderitzaran bé sobre un pèl fosc.

Mostrar productes en 3D i realitat augmentada Millora la visualització de productes i vendes!

Els models 3D ajuden els clients a veure els productes des de diferents angles tant a les fitxes gratuïtes com als anuncis de shopping.

Aquesta funcionalitat és molt avantatjosa alhora, per exemple, de comprar mobles o un sofà per a casa teva, ja que podràs observar com queda el producte en un espai determinat abans de comprar-lo.

Quins avantatges us ofereix mostrar els productes en 3D:

-El client pot veure el producte en diferents angles i ampliar la imatge per veure'n cada detall amb molta més claredat.

-Els clients poden visualitzar el producte en un entorn totalment real com a un saló o oficina i fer-se una idea més clara de com quedarà a casa seva.

-Els productes que es mostren en 3D i realitat augmentada tenen molta més interacció que els productes amb imatges en 2D, això es tradueix en un augment de la qualitat dels clics.

S'aproxima una nova era a la visualització de productes per vendre, maneres més originals, immersives i detallades de veure els productes abans de comprar-los. Pot semblar un detall més d'estètica i d'imatge, però el cert és que aquestes funcionalitats augmenten el nombre de vendes i redueixen el nombre de devolucions.

Us seguirem explicant les pròximes novetats sobre això i assessorant per mostrar els productes de la vostra botiga online de manera més eficient, original i immersiva.

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.