Blog Nubulus

Augmenta les vendes de la teva botiga online oferint els teus productes a Instagram Shopping.

08/06/2021

Què és Instagram Shopping?  

Instagram Shopping és una funció que ofereix Instagram, que permet als negocis etiquetar els seus productes en el contingut que publiquen tant en el feed com en les stories.  

L’usuari que mostri interès en un article, es dirigirà al catàleg del negoci creat prèviament a Instagram, on podrà trobar la informació referent a l’article com la seva descripció de producte o el preu entre altres. El catàleg s’enllaça amb la pàgina on es troba producte en qüestió dins de l’eCommerce. Prement en el botó de "comprar" del catàleg, l’usuari es dirigirà a la botiga online  de la marca on podrà fer una conversió.  

Com a venedor, pots escollir on col·locar l’etiqueta del producte, tal com s’etiqueta a un altre usuari, i pots etiquetar fins a cinc productes en una mateixa publicació. 

 

 

Avantatges d’Instagram Shopping: 

Tenir una plataforma més on poder exposar els nostres productes ja és un avantatge. D'entre els nombrosos avantatges de la plataforma, a continuació destacarem els més rellevants pels venedors. 

  • Procés de compra senzill. L’aplicació redueix els passos que ha de fer un usuari per arribar a la teva botiga online. Amb un parell de clics l’usuari pot fer una conversió, el que el converteix en l’eina ideal per complementar el teu comerç electrònic
  • Augmenta el tràfic cap a la botiga online. El teu eCommerce és l’únic canal de venda on es troba realment la teva audiència. Instagram ajudarà a dirigir-hi tràfic, ajudant-te a generar leads.  
  • Les publicacions tenen un major abast. Les teves publicacions no només sortiran a les últimes notícies o en l'apartat d'"explorar", els productes es trobaran a l'apartat de "botiga" de l'aplicació, i Instagram els ensenyarà a aquells usuaris amb interessos similars als del teu públic objectiu. 
  • Estadístiques més completes. Instagram ens mostra quines són les publicacions comercials més efectives, mesura les conversions i les vendes en xifres. Les dades ens ajuden a prendre decisions objectives sobre el nostre negoci, així que com més en tinguem, millor. 
  • Contingut visual. Ja sabem que els usuaris d’Internet prefereixen consumir contingut visual abans que el text, Instagram Shopping ens permet adaptar-nos a la perfecció a les preferències i hàbits de navegació dels usuaris. 
  • Genera nous clients. Instagram és una oportunitat perquè nous usuaris et coneguin, descobreixin els teus productes i es converteixin en els teus clients. 
  • Augmenten les possibilitats de venda. És un nou canal on oferir els teus productes, traient el màxim partit a les funcions que t’ofereix l’aplicació, es traduirà en un augment de vendes. 

 

Com activar Instagram Shopping?  

En primer lloc, has de complir les polítiques de comerciants i tenir una botiga online. A continuació, si encara no ho has fet, has de convertir el compte del teu negoci en un compte empresarial o de creador.  

Seguidament, has de vincular la pàgina de Facebook amb el compte d’Instagram, si per algun motiu no tens creada una pàgina de Facebook, pots fer-ho al moment. 

Una vegada hagis completat aquests passos, és el moment de pujar a l’eina el teu catàleg de productes. Hi ha dues opcions per fer-ho, una opció és pujar un per un tots els productes a través de l’administrador de catàlegs de Facebook. L’altra opció és vincular el catàleg del teu eCommerce, ja que totes les plataformes d’eCommerce més utilitzades t’ho permeten fer de manera molt senzilla. 

Llavors serà el moment de sol·licitar la revisió del teu compte d’empresa, a través de l’opció de la “configuració” de “compres a Instagram”.  Hauràs de seguir els passos que et demana i que poden variar en funció de les condicions de cada compte. Després, hauràs d’esperar uns dies a que Instagram revisi el teu compte. Durant aquests dies és possible que Instagram et demani més dades que necessiti com per exemple, la verificació del domini, per comprovar que la botiga online  en qüestió realment és teva. 

Quan el nostre compte estigui revisat i aprovat per Instagram, s’habilitarà l’opció de “compres” dins de la configuració, allà podràs veure tots els catàlegs disponibles que has creat i seleccionar el que vols connectar al compte d’Instagram del negoci. 

Per últim, només quedarà etiquetar els productes en les publicacions i stories del  teu negoci, i començar a vendre a través d’aquest fantàstic canal. 

 

 

Com pots veure, Instagram Shopping és molt útil si tens un negoci online, ajudant-te a posicionar els teus productes. És el moment de dedicar-hi una estona i treure-li profit als avantatges que ofereix.  

Si vols vincular la teva botiga online  a Instagram Shopping i tens qualsevol dubte al respecte, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en tot el procés de transformació digital del teu negoci. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.