Blog Nubulus
Última actualització 2024 de Shopify, porta el teu ecommerce a un nivell superior.
07/02/2024
Shopify ha anunciat la seva darrera actualització “Shopify Editions Hivern 2024” amb més de 100 actualitzacions que tenen com a finalitat que els e-commerce siguin més productius i creatius.
Entre les múltiples novetats, destaquen les funcions basades en IA Generativa , sumant-se a les ja presentades el juliol de l'any passat.
Vols conèixer l'última actualització de Shopify i tot el que t'ofereix? No t'ho perdis!
Novetats a Shopify la seva darrera actualització 2024.
Les darreres novetats presentades per Shopify el 2024 ofereixen millors eines de conversió, canals, operacions i desenvolupament, per facilitar les vendes nacionals i internacionals.
A continuació, et detallem les novetats de Shopify més importants Descobreix-les!
1.-Semantic Search: Funció impulsada per IA per a paraules clau i entendre millor la intenció de cerca dels compradors, oferint resultats de cerca més rellevants.
2.-Magic Media Editor: Shopify s'ha proposat ajudar a editar els fons de les imatges dels productes de manera més senzilla i atractiva, usant la intel·ligència artificial.
Si volies començar a millorar les imatges del teu comerç electrònic a Shopify, aquesta nova funcionalitat et farà assolir aquest objectiu tan important avui dia. Podràs mantenir una coherència visual de la teva marca i també eliminar fons no desitjats.
3.-Headless B2B Storefronts: Una manera molt eficient de crear experiències de compra més personalitzades. Aquesta actualització també inclou “Sales rep permissions” permetent als comerços assignar representants de vendes a clients B2B. Podran fer comandes i veure informació només per als clients assignats.
4.-Subscriptions: Gratuït, per configurar i gestionar les vostres subscripcions directament des de Shopify Admin . Pots oferir els teus productes com a subscripcions i els clients tenen la possibilitat de modificar les seves comandes de subscripció, directament des del compte d'usuari.
5.-Checkout Extensibility & One -Page Checkout: Ideal per accelerar el procés de pagament d'una sola pàgina de forma simple per reduir els temps de completar una compra realitzada al teu comerç electrònic. D'aquesta manera, tindràs moltes més possibilitats que els clients finalitzin la compra, en una sola pàgina i gairebé sense perdre temps.
Aquestes són algunes de les novetats que més et beneficiaran en la gestió i desenvolupament del teu ecommerce , un gran avenç per poder personalitzar més la teva imatge de marca, productes i oferir més possibilitats de personalització als usuaris.
Claus per augmentar les vendes el 2024 als e-commerce .
Sense cap dubte, Shopify, és un dels millors CRM per a e-commerce , podràs gestionar tot el teu projecte en un mateix lloc amb funcionalitats tan úniques i avançades, com les que t'acabem de mostrar.
Si alguna cosa caracteritza Shopify és la seva contínua innovació i desenvolupament , per poder oferir als propietaris d'e-commerce com als seus clients, les millors eines, solucions i opcions de personalització.
A Nubulus creem i desenvolupem la teva botiga online a Shopify i t'assessorem personalment perquè aconsegueixis el màxim benefici al teu projecte de venda online. Aquí, podeu comprovar tot el que us ofereix aquest CRM per a e-commerce.
Per acabar, et deixem unes claus per augmentar les vendes el 2024 i adaptar-te a les noves tendències d'aquest any:
-Posicionament orgànic: Treballar adequadament el SEO al teu e-commerce t'ajudarà a guanyar posicions a Google i anar superant la teva competència directa. Per molt que canviem d'any i apareguin novetats, el posicionament orgànic segueix aquí, cal treballar-lo i la manera més eficient d'aparèixer als primers resultats de cerca.
-Email màrqueting: Mantingues als teus clients informats de totes les teves novetats a través de l'email màrqueting, fes-lo servir de manera intel·ligent i eficient, per informar dels teus nous productes, col·leccions o promocions especials.
-Confiança: Avui, més que mai és necessari que el teu e-commerce transmeti confiança i seguretat , cuida la imatge, personalitza els dissenys i tingues present sempre la teva imatge de marca per potenciar-la a poc a poc.
-Personalització i experiències: Els usuaris dels e-commerce , demanen experiències autèntiques i innovadores, així com sentir-se únics amb una personalització en l'atenció al client.
-Facilita els processos: Cal fer el més fàcil possible als clients, la compra, per això, la novetat de Shopify de poder finalitzar un procés de compra en una sola pàgina, et portarà més alegries de les que imagines.
Comença el 2024 amb el teu projecte d'e-commerce! Si necessites assessorament, no dubtis a contactar amb nosaltres.