Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

Elon Musk s'uneix a la cursa de la IA amb xAI.

20/07/2023

Elon Musk, ha entrat al negoci de la Intel·ligència Artificial, l'empresa es diu xAI i segons ens explica, ens ajudarà a comprendre la realitat i naturalesa de l'univers. S'ha estrenat a les xarxes socials, amb una pregunta una mica filosòfica Quines són les preguntes més fonamentals que romanen sense resposta?

L'equip està encapçalat per Elon Musk i 11 enginyers més amb experiència en projectes com OpenAI i Microsoft . Talents que han desenvolupat les versions 3.5 i 4 de ChatGPT . El cert és que, Elon Musk, fa més de 10 anys que aposta per la IA i ha estat després de l'èxit de ChatGPT , quan ha decidit trepitjar al màxim l'accelerador.

Musk, va estar vinculat amb OpenAI , l'empresa que va llançar ChatGPt , va abandonar la junta d'aquesta companyia el 2018 i des d'aleshores, podríem dir que, s'ha dedicat a criticar-la ia cridar als 4 vents que, sota les mans de Microsoft.

A finals de març, Musk, va ser una de les veus que va demanar cautela en el desenvolupament imparable de la intel·ligència artificial. Sembla que la seva nova empresa, xAI , atendrà aquestes preocupacions. De fet, s'ha unit a l'equip Dan Hendrycks , doctor que dirigeix el Centre per a la Seguretat de la intel·ligència artificial.

Aquest centre és una organització sense ànim de lucre, la qual investiga el desenvolupament del sector i pretén reduir potencials danys per a la societat. A més, ofereix beques per estudiar filosofia i imparteix cursos per detectar possibles anomalies en programació.

Hendrycks , opina que hi ha 4 grans categories en què la IA, pot representar un dany a la societat. A continuació, us mostrem quines són aquestes categories que assenyala:

1.-Ús de l'eina amb males intencions.

2.-Carrera entre companyies amb risc de presentar versions defectuoses o inacabades.

3.-Riscs organitzacionals.

4.-Por que la intel·ligència artificial, acabi rebel·lant-se contra la societat.

Podríem dir que, en els darrers mesos, quan més força ha anat agafant la IA, aquests han estat els 4 punts en què molts han alçat la veu per demanar cautela. Es busca una aturada en el desenvolupament d'aquest tipus d'eines, pensar, reflexionar i fixar unes bases sobre l'ús de la IA.

Rivalitat amb OpenAI .

Com us comentàvem anteriorment, Elon Musk, va abandonar OpenAI després d'haver-se desil·lusionat amb l'enfocament que estava prenent.

Segons explica, va passar de la investigació de codi obert a projectes de tipus més comercial, cosa que definitivament no li va fer gaire gràcia i arribo a anomenar-la: “Demoni de l'infern que maximitza els guanys”.

Des que se'n va anar d' OpenAI , sempre hi ha hagut rumors que estava creant la seva pròpia empresa d'IA per així poder competir amb OpenAI . Tal com veiem, no eren rumors, era una realitat i s'ha incorporat a aquest sector amb xAI .

Business Insider , va publicar un informe en què indicava que Elon Musk, havia comprat milers de GPU per impulsar un projecte propi d'IA generativa.

El magnat propietari de Twitter que viu les hores més baixes i no parem de preguntar-nos si continuarà o aquesta xarxa social, arribarà a desaparèixer definitivament, aposta amb més força que mai per la IA.

Més encara, després de la sortida a escena de Threads , la nova xarxa social creada per un altre dels seus clars competidors, Mark Zuckerberg. El qual, va aconseguir a les primeres 7 hores de vida d'aquesta nova xarxa social, més de 10 milions de descàrregues.

Conclusió

Haurem d'esperar, com avança la nova empresa d'Elon Musk d'IA i si un cop ficat al seu propi projecte, denega d'aquesta part comercial que critica tant d' OpenAI . Fa 10 anys que investiga aquest camp, a Tesla, així que, confiarem que sigui alguna cosa a l'altura.

Mentre se segueix dubtant de les seves accions a Twitter i cap on portarà aquesta xarxa social, va fent el seu propi camí pel que fa a la intel·ligència artificial i aviat anirem sabent més dades sobre això.

Us seguirem explicant les novetats d'aquesta nova empresa d'Elon Musk, així com les seves trajectòries sempre polèmiques, a Twitter.

Ens veiem a la propera entrada del bloc!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

A Nubulus, ens apassiona compartir coneixements i mantenir-te informat sobre les últimes tendències a e-commerce, SEO, disseny web, màrqueting digital i més. El nostre bloc és una font de recursos valuosos per a empreses que busquen liderar al món digital.

Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

17/03/2025

La tecnologia de realitat augmentada (RA) està revolucionant la manera com interactuem amb el món digital i físic. Amb Nubulus, pots viure experiències úniques i immersives que enriquiran la teva percepció visual i sensorial.

Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.
La tecnologia de realitat augmentada (RA) està revolucionant la manera com interactuem amb el món digital i físic. Amb Nubulus, pots viure experiències úniques i immersives que enriquiran la teva percepció visual i sensorial.
Descobreix la Realitat Augmentada amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

03/10/2024

Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
Descobreix com els xatbots poden revolucionar el teu e-commerce. Millora l'atenció al client, automatitza processos i augmenta les vendes amb aquesta eina digital eficient i fàcil d'implementar. Aprèn els seus avantatges amb Nubulus.
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

20/09/2024

Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
Descobreix què és el CRO (Optimització de la Taxa de Conversió) i com pot transformar el teu negoci en línia. Aprèn a maximitzar les conversions al teu web i a millorar l'experiència dels teus clients amb estratègies efectives.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

12/09/2024

Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Acabes de llançar la teva botiga en línia? Descobreix 10 maneres efectives d'aconseguir la teva primera venda en el teu e-commerce. Aprèn estratègies pràctiques per atraure clients i començar a generar ingressos amb Nubulus.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Estigues al dia amb el nostre Blog de Transformació digital

26/08/2024

Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Descobreix 15 tècniques provades per augmentar les vendes en el teu e-commerce. Millora l'experiència d'usuari, optimitza la teva estratègia de màrqueting i converteix més visites en clients amb els consells efectius de Nubulus.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Veure més