Blog Nubulus
Com treure el màxim profit a Shopify Magic.
29/08/2023
Shopify, ha començat a fer servir la Intel·ligència Artificial Generativa, amb Shopify Magic, una eina que genera descripcions de producte, usant models lingüístics. Sense cap dubte, una eina que aportarà molts beneficis als usuaris d'ecommerces, a Shopify i que té grans avantatges que, et detallem a continuació. Vine!
Com funciona Shopify Magic?
En crear una fitxa de producte, els propietaris de botigues en línia a Shopify, podran introduir diverses paraules clau que, vol que apareguin als resultats de cerca.
Posteriorment, aquesta eina redacta automàticament una descripció del producte usant aquestes paraules clau.
Els usuaris, també, poden triar o seleccionar el to que voleu que tingui, aquestes descripcions, per crear una harmonia amb la resta del contingut de l'ecommerce, poden triar entre diferents tipus de to, des de més senzills fins a nivells més experts i específics.
Aquesta eina és la primera incursió de Shopify a la Intel·ligència Artificial Generativa, però anuncien que hi haurà més funcions molt interessants en els propers mesos, així que, caldrà estar atents per aprofitar al màxim, aquesta nova funcionalitat.
Com bé sabràs, la descripció d'un producte influeix molt en la decisió de compra dels usuaris, per això és molt important que les descripcions siguin el més detalles possibles, s'identifiquin les necessitats dels teus clients i facis servir trucades a l'acció efectives.
Tot el que Shopify Magic, pot fer pel teu ecommerce.
Aquesta nova eina està dissenyada específicament per al comerç. Combina la nova tecnologia de la IA, amb les dades de la plataforma, per ajudar les empreses a treballar de manera més ràpida, intel·ligent i creativa.
Però, què més pot fer per tu Shopify Magic?, t'ho mostrem a continuació:
-Recomanació de preguntes freqüents i respostes personalitzades per a la botiga en línia: Genera respostes personalitzades, les quals pots revisar, editar i publicar, a més, es comparteix de manera automàtica amb els clients i en temps real.
-Generació d'entrades per al bloc: Una de les majors dificultats per a molts clients de botigues en línia a Shopify, és la generació de contingut per al bloc. Shopify Magic, et permet crear contingut personalitzat per al bloc, pots triar el to, estil i introduir diverses paraules clau.
-Correus electrònics a l'instant dissenyats específicament per a comerços: Podràs generar i enviar correus electrònics de manera automàtica, atractiva i amb totes les característiques pròpies dels emails, assumpte, redacció, trucades a l'acció…
Sense cap dubte, aquesta nova funcionalitat de Shopify és tot un avenç i una ajuda enorme per a tots els propietaris de botigues en línia. Poder generar contingut de manera més ràpida i automàtica, estalviarà molt de temps, permetrà treballar de manera més intel·ligent i productiva.
Com crear descripcions de producte de manera adequada i convincent.
Ara que, serà molt més fàcil crear les descripcions dels teus productes a Shopify, pots investigar com fer que les descripcions dels teus productes siguin més atractives i originals per als usuaris de la teva botiga en línia.
T'expliquem una sèrie de tips que has de tenir en compte, a l'hora de fer les descripcions de productes:
1.-Identificació de les necessitats dels teus clients: Aquest primer pas és fonamental, per poder fer descripcions més efectives i concretes per als usuaris de la teva botiga en línia.
2.-Descripcions basades en beneficis: Per realitzar una descripció correcta d'un producte, t'has de centrar més en els beneficis d'aquest i evocar l'emoció dels usuaris, i no tant, en les característiques.
3.-No deixis cap detall a l'atzar: Com més precisa sigui la informació que ofereixis del teu producte, més fàcil serà per a l'usuari finalitzar la compra. Detalla les mides, dimensions, pes, colors, detalls importants que facin destacar el teu producte davant d'altres.
4.-Esquemes per organitzar la informació: Presenta la informació de manera clara, fes servir esquemes, gràfics, il·lustracions i fes que sigui atractiu i de fàcil entesa.
5.-Trucades a l'acció: Com bé sabràs, has d'incloure trucades a l'acció, han de ser convincents i atreure l'atenció dels possibles compradors.
Per finalitzar, defineix el teu estil i to, no només en les descripcions de productes, sinó també, en tot el contingut del teu ecommerce, per crear una línia general, a tots els textos de la teva botiga online.
Us seguirem informant dels darrers avenços de Shopify Magic, per poder treure el màxim profit a aquesta nova eina. Ens veiem a la propera entrada del bloc.