Blog Nubulus

Aprèn a crear una fitxa de Google My Business

03/02/2021

La creació d'una fitxa a GMB, pot ser un procés molt senzill si coneixes tota la informació inherent al teu negoci, ja que es tracta d'omplir un formulari amb la informació requerida, la qual servirà per connectar el teu negoci amb Google Maps i guanyar visibilitat en les cerques locals que es facin a través de la plataforma.
 
 
La fitxa d'empresa de Google My Business, es mostrarà públicament a aquells usuaris que realitzin una cerca local de negocis afins al mercat en qüestió. És aquí on rau la importància d'indexar la informació de manera correcta utilitzant les estratègies SEO adequades per aconseguir establir avantatges en una batalla amb la competència de la zona.
 
Són diverses les estratègies de SEO local utilitzades per potenciar la fitxa de GMB. L'optimització d'imatges, ús de keywords i molt més, però per ara, explicarem el pas a pas per a la creació d'una bona fitxa d'empresa a Google My Business:
 
• El primer pas és accedir al compte de Google amb el qual vulguis vincular amb el teu negoci. Si no tens un compte Google com Gmail o G-Suite, és un bon moment perquè en creïs un i comencis des de 0 amb la creació de la fitxa a GMB.
 
• Després de tenir actiu el teu compte Google, dirigeix-te a google.com/business des del teu navegador i selecciona l'opció: "Començar ara" que trobaràs en la part superior dreta de la pantalla.
 
• Introdueix el nom de la teva empresa.
 
• Afegeix informació referent al tipus d'empresa que dirigeixes, si es tracta d'una empresa de serveis o una botiga de venda de productes.
 
• A continuació, introdueix la direcció local de la teva empresa.
 
• En cas de crear una fitxa de negoci de botigues físiques o empreses de serveis locals, s'ha d'introduir una adreça de registre. D'aquesta manera, posteriorment es podrà optar per una verificació a través del correu postal. Mentre que si es tracta d'una empresa de serveis que opera en un territori ampli, s'ha d'indicar les ciutats, localitats o províncies on s'ofereix aquest servei.
 
• Així mateix, si la creació de la fitxa d'empresa, compta amb una direcció o ubicació fixa a Google Maps, és possible especificar de la mateixa manera, les zones d'abast del servei de l'empresa, com en el cas de les empreses de productes que ofereixen servei d'entrega a domicili.
 
• Ara, s'ha de triar la categoria del negoci amb les opcions que ofereix la plataforma. El llistat és molt ampli, però, no sempre es troba una categoria que pugui definir el nostre negoci de manera més o menys específica. Per aquest motiu, hi ha altres camps a emplenar que permeten que l'usuari defineixi clarament la categoria, el mercat i les característiques del negoci.
 
• Aquest pas és molt important, ja que en aquesta oportunitat s'ha d'ingressar el número de telèfon per als clients, un número de contacte que s'ha d'atendre sempre que algú requereixi alguna informació ràpida o aclarir dubtes respecte als productes o serveis.
 
• També s'ha d’agregar una URL de la nostra pàgina web, i si no es compta amb un lloc web propi, en aquest mateix pas s'obre l'oportunitat de crear una pàgina web completament gratis a través de Google.
Aquesta és una magnífica opció per als negocis que no compten amb un espai a Internet o per als que es troben treballant en això i no l'han llançat de forma oficial. Tot i que es pot obviar aquest pas i deixar el camp d'URL sense efecte, és important oficialitzar el nostre negoci amb una pàgina web que ampliï la informació per a clients potencials.
 
• Ara es procedeix a finalitzar el procés de creació de la fitxa de Google My Business, passant a seleccionar algun dels mètodes de verificació que l'aplicació ofereix.
 
Si necessites ajuda per crear i treure-li profit a la teva fitxa de Google My Business, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci. 

Blog Nubulus

.

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Blog Nubulus

03/10/2024

La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !

Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!
La popularitat dels xatbots està augmentant en tots els àmbits, especialment, a les botigues en línia. L'última tecnologia d'IA ha suposat un gran canvi i avenç en aquest aspecte. Coneix tot el que els xatbots poden fer pel teu ecommerce !
Què poden fer els xatbots bots pel teu ecommerce. Descobreix els avantatges del seu ús!

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

Blog Nubulus

20/09/2024

El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.

Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?
El CRO ( Conversió Rate Optimization ) és el conjunt de tècniques l'objectiu de les quals és optimitzar la conversió.
Què és el CRO i per què és crucial per al teu negoci en línia?

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

Blog Nubulus

12/09/2024

Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.

10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!
Quan tens la teva botiga online muntada i tot degudament funcionant, arriba el moment d'aconseguir la teva primera venda, cosa que a priori pot semblar mitjanament fàcil, de vegades, pot trigar més del que ens agradaria.
10 maneres d'aconseguir la teva primera venda al teu ecommerce. Descobreix-les!

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

Blog Nubulus

26/08/2024

Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.

15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.
Muntar un ecommerce , no és simplement crear la teva botiga en línia, hi ha una sèrie d'accions i tècniques que has de dur a terme, per augmentar les vendes i tenir un projecte viable.
15 tècniques efectives per augmentar les vendes en un ecommerce.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

Blog Nubulus

07/08/2024

La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.

La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!
La nova versió Summer 2024 de Shopify, inclou més de 150 actualitzacions , novetats que et seran de gran interès, si ets dels que té el seu ecommerce amb aquesta plataforma tan pionera al sector de les botigues en línia.
La versió més intuïtiva i potent de Shopify. Tots els detalls!

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Blog Nubulus

05/08/2024

Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.

L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.
Kiwosan, és una eina SEO per analitzar paraules clau, SEO en la pàgina i analitzar els resultats de Google , tot això, d'una manera molt senzilla i ràpida.
L'eina SEO que hauries de conèixer, Kiwosan, efectivitat i bon preu.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

Blog Nubulus

25/07/2024

Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.

Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!
Es tracta d'una empresa fundada el 1999, a Alemanya i ofereix tant, a les botigues en línia com als seus clients, serveis destinats al foment de la confiança.
Trusted Shop. L'impuls que estaves esperant per a la teva botiga en línia!

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Blog Nubulus

21/05/2024

Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.

La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!
Si tens una botiga online o ecommerce , seràs conscient de com és de difícil guanyar visibilitat i arribar a clients potencials interessats en el teu sector.
La importància del blog per al teu ecommerce. Comença com més aviat millor!

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Blog Nubulus

15/05/2024

L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.

Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online
L'email màrqueting és una estratègia de comunicació digital, la qual, utilitza el correu electrònic per promocionar una oferta , nou llançament o simplement, mantenir contacte directe amb els clients d'una empresa.
Tot el que has de saber sobre l'email màrqueting per als teus projectes online

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Blog Nubulus

06/05/2024

Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.

Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!
Els generadors de text amb intel·ligència artificial són programari desenvolupat amb intel·ligència artificial i alimentats amb dades lingüístiques.
Generadors de text amb intel·ligència artificial. Augmenta la teva productivitat i estalvia temps!

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Blog Nubulus

24/04/2024

La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.

Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia
La taxa de conversió és un dels indicadors més fiable de l'èxit d'un negoci en línia. Quan analitzem la taxa de conversió, podem millorar elements específics del nostre lloc web o ecommerce i que els visitants duguin a terme les accions desitjades.
Taxa de conversió: Què és i com impulsar-la per millorar els teus projectes en línia

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.

Blog Nubulus

17/04/2024

Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.

Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.
Les descripcions dels productes han de ser convincents, ja que una descripció mal feta o amb manca d'informació, pot afectar negativament les vendes al teu ecommerce.
Com fer la descripció d'un producte: Guia i exemples pràctics.