Nosaltres

Objectius de nubulus

El principal propòsit de Nubulus és donar solucions reals i pràctiques als problemes dels clients a través de la implementació d'una planificació estratègica per a internet. No és aconsellable tenir un lloc web pel simple fet de tenir-l'ho, perquè és inútil, perquè distreu recursos i perquè els continguts d'un lloc web abandonats generen una imatge negativa.

Els principis de l'Economia de l'Atenció, proporcionar continguts de valor que satisfacin veritablement les demandes dels visitants, són la nostra guia. D'aquí procedeix la imperiosa necessitat de la planificació. Les accions puntuals en un món sobre saturat d'informació no qualificada i poc semàntica són ineficients, desanimen i desemboquen en balafiament.

L'altra gran finalitat de Nubulus és la implementació de metodologies personalitzades. Cada sector de negoci té les seves pròpies característiques. Un model d'èxit per a un despatx professional no té per què triomfar en el segment de la restauració o del turisme. Ni qualsevol recurs és eficaç per tots o té la mateixa utilitat. Un exemple prou per il·lustrar: no exerceix la mateixa funció el newsletter en un restaurant o agència de viatges que el d'un despatx d'advocats o gestoria, ni per la freqüència dels enviaments, ni per l'amplitud de la llista de distribució, ni per les finalitats.

Per tant, cada sector, que ofereix productes, serveis i informacions ben diferenciats, ha de ser atès segons les seves necessitats professionals (grandària, àrea d'activitat i objectius) i les exigències de la seva clientela. Perquè, no s'oblida, la generació d'una acció digital està en funció de les necessitats d'aquestes clienteles, no d'exhibicions estètiques o campanyes d'imatge sense sentit.

Seguint aquests criteris, cal diferenciar diferents segments. Així, en l'àmbit digital es poden observar tres grans grups:

  • Clients que tenen web i/o estan en mitjans digitals, però no estan satisfets amb el seu rendiment. Quan existeix un experiència prèvia i s'ha temptejat el terreny cert temps, el rellevant és conèixer les necessitats i avaluar-les amb dades objectives (estadístiques). La interlocució amb el client és un requisit primordial per saber quines coses han funcionat i quines no. És important reflexionar sobre el perquè d'això. D'aquesta consultoria sortirà una estratègia adaptativa.
  • Clients que no tenen web i no estan en mitjans digitals. No són escassos els negocis (pimes, autònoms, despatxos, comerços) que han posposat la implementació de les tecnologies de la informació per falta de temps, aversió al canvi, desconeixement, escepticisme amb els resultats o pura inèrcia. Per a aquells que decideixen escometre un projecte inèdit, el nostre punt de partida és traslladar al món digital tot el seu bagatge i experiència en relació amb els qui consumeixen els seus serveis i productes. La comunicació d'aquest bagatge exigeix una adaptació a un altre sector, el de la Xarxa, que es regeix amb patrons diferents i on les innovacions són constants. L'equip *Nubulus seria el seu “traductor” i orientador en aquest nou territori.
  • Clients que no necessiten inicialment web, però sí tenir visibilitat al món digital. Per què es dóna per descomptat el dogma que quan emprenem accions en internet el punt de partida ha de ser un web? Al contrari, arribar a tenir un lloc web podria perfectament ser el final d'un procés. Abans, es podria optar per implementar recursos d'eficàcia immediata com l'email màrqueting, presència en xarxes socials, aparador digital, galeria de fotos, catàlegs de productes i serveis… L'experiència adquirida en aquests àmbits serà molt fructífera perquè al final, si és imprescindible, es concebi un web *site que reuneixi tots aquests elements. De debò és necessari que un restaurant tingui una pàgina web per donar a conèixer els seus menús i carta? o bastaria amb una campanya diària d'enviament de butlletins perquè la seva clientela habitual tingués informació dels plats del dia i les ofertes de finalització de setmana?

L'externalització i supervisió de les accions en mitjans digitals s'està convertint en una exigència. Els nostres clients volen solucions reals, fàcils de consultar i fàcils d'entendre. A Nubulus estem compromesos amb aquests objectius si el client també ho està.

Serveis

Disseny Web i e-Commerce

Disseny Web i e-Commerce

Combinant la nostra experiència amb tecnologia i estil, els nostres serveis de disseny de web o e-commerce a mesura tenen com a objectiu augmentar les seves conversions. Creem i planifiquem una estrategia de continguts adecuada al teu negoci!

SEO, externalització i copywriting de continguts

SEO, externalització i copywriting de continguts

Tan important és tenir un web com tenir uns bons continguts que arribin al teu públic i li parlin persuasivament.

Desenvolupament de projectes a mida

Desenvolupament de projectes a mida

Ara pot ser el seu moment, aprofiti i consulti'ns, li orientarem davant les seves necessitats. En Nubulus no només escibimos continguts, també codi!

Consells que resolen problemes

Test de fragmentació de resolucions d'un contingut

Test de fragmentació de resolucions d'un contingut

Hem creat una eina que ens permet realitzar un test de fragmentació de continguts. Així, abans de la seva publicació podem avaluar l'experiència d'usuari i detectar possibles problemes d'estils.

¿L'estètica d'una web ho és tot?

¿L'estètica d'una web ho és tot?

Una bona distribució dels apartats d'un web, un bon text amb el correcte espaiat i una tipografia encertada constitueixen un ajut perfecta per a la navegació a la nostra web i generen una experiència d'usuari gratificant.

Els problemes de la visualització: dissenyar webs en absència de continguts és decoració

Els problemes de la visualització: dissenyar webs en absència de continguts és decoració

Los portales, sites y páginas webs deben ser útiles para sus propietarios a la hora de proporcionar conocimiento a la clientela potencial sobre sus servicios, productos e informaciones.

Actualitat

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes🗺️ (Google Mybusiness, Bing places

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes🗺️ (Google Mybusiness, Bing places

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes 🗺️(Google Mybusiness , Bing places)

Oportunidades del uso de web site en el turismo gastronómico

Oportunidades del uso de web site en el turismo gastronómico

Las oportunidades de negocio que ofrece tener un web en condiciones competitivas para el caso de una industria en gran expansión: el turismo gastronómico. Comenzamos por proporcionar características vinculadas y datos sobre las cifras que mueve este tipo de negocio.

🔒 Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 📧 5 punts importants a coneixer! dret a l'oblit, protecció a menors, doble verificació...

 🔒 Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 📧 5 punts importants a coneixer! dret a l'oblit, protecció a menors, doble verificació...

Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 5 punts importants a coneixer! dret a l'oblit, protecció a menors, doble verificació, captació d'usuaris i conservació de dades.

La creació de continguts web a l'era de l'economia de la atenció

La creació de continguts web a l'era de l'economia de la atenció

La inmensa majoría dels impactes amb que es pretèn despertar l'interés a Internet passen desapercebuts per la pobresa de l'atenció degut a la sobresaturació dels mateixos o a la abseència d'una presentació adequada.

La teva empresa a Internet estratègies que resolen problemes