Actualitat

La creació de continguts web a l'era de l'economia de la atenció

El fenomen de la sobresaturació de la informació és quelcom que no necessita ser demostrat, però si de quelcom que s'ha d'extreure conseqüències determinants. Com que l'atenció, entesa en la seva màxima expressió (interessar-se o prestar interès vers alguna cosa), és un ben escàs, massa. Perquè allò que el domina és la pobresa de l'atenció davant  la innumerable quantitat d'estímuls què ens impacten diàriament la societat mediàtica en què interactuem i vivim immersos. I si parlem de la Xarxa, la multiplicació d'impactes és exponencial.

La immensa majoria de les qüestions passen desapercebudes, sigui per aquesta saturació o bé per l'absència d'una presentació adequada de les mateixes. Pretendre que l'impacte d'una genialitat, sense menysprear la seva rellevància momentània, pot resoldre'ns la jugada, és una ingenuïtat.

Crear continguts per a una pàgina web, doncs, no és una feina merament rutinària, ni superficial, ni cosmètic, ni espontáneo, ni pot estar subjecte a la improvisació. No és que no tot s'hi val. El que és veritat és que solsament molt pocos asmptes i enfocaments sín veritablement vàlids. Quan concebim un web site per informar dels nostres productes, servicios e informacions als clients potencials, estem obligats a captar la seva atenció, a que verdaderament ens tinguin en compte.

Remetem-nos al consultor Fernando de la Rosa: “…a l'economia de l'atenció cada cop es torna més important el fet de satisfer les persones oferint informació interessant i rellevant, és a dir oferint informació de valor. Un consumidor feliç et premia amb la seva atenció, o et dóna les seves dades (intercanvia felicitat per privacitat) o et dóna els seus diners (per exemple, compra viatges a bon preu però que l'interessen). Qualsevol negoci de futur que vulgui conviure amb l'economia de l'atenció ha de basar-se en comunicar informació interessant i rellevant als seus consumidors”.

En resum, quan algú li proposa dinamitzar el seu web per fer d'ell un canal de comercialització mitjançant campanyes d'email marketing, creació de recursos gràfics, rotació de notícies, redifusió en xarxes socials, etcètera, ha de comptar amb què aquestes accions han de formar part d'un pla estratègic que estigui regit pel principi de l'economia de l'atenció. No tenir present aquest factor acabarà esdevenint un frau al propietari del web quan aquest no tingui informació suficient i un mínim de coneixement sobre aquest tipus de qüestions.

Serveis

Disseny Web i e-Commerce

Disseny Web i e-Commerce

Combinant la nostra experiència amb tecnologia i estil, els nostres serveis de disseny de web o e-commerce a mesura tenen com a objectiu augmentar les seves conversions. Creem i planifiquem una estrategia de continguts adecuada al teu negoci!

SEO, externalització i copywriting de continguts

SEO, externalització i copywriting de continguts

Tan important és tenir un web com tenir uns bons continguts que arribin al teu públic i li parlin persuasivament.

Desenvolupament de projectes a mida

Desenvolupament de projectes a mida

Ara pot ser el seu moment, aprofiti i consulti'ns, li orientarem davant les seves necessitats. En Nubulus no només escibimos continguts, també codi!

Consells que resolen problemes

Promociona Productes i serveis a Google MyBusiness

Promociona Productes i serveis a Google MyBusiness

Promociona Productes i serveis a Google MyBusiness. Fes difusió dels productes a través de les eines de google

Test de fragmentació de resolucions d'un contingut

Test de fragmentació de resolucions d'un contingut

Hem creat una eina que ens permet realitzar un test de fragmentació de continguts. Així, abans de la seva publicació podem avaluar l'experiència d'usuari i detectar possibles problemes d'estils.

¿L'estètica d'una web ho és tot?

¿L'estètica d'una web ho és tot?

Una bona distribució dels apartats d'un web, un bon text amb el correcte espaiat i una tipografia encertada constitueixen un ajut perfecta per a la navegació a la nostra web i generen una experiència d'usuari gratificant.

Actualitat

Mollerussa Lan Party 2018 i MlpKids

Mollerussa Lan Party 2018 i MlpKids

Un any més col·laborem amb la organització de la Mollerussa Lan Party 2018 i MlpKids.

Certificat Google street View Trusted

Certificat Google street View Trusted

Certificat Google street View Trusted

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes🗺️

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes🗺️

La teva empresa encara no està als mapes? ERROR!, 6 avantatges d'estar als Mapes 🗺️(Google Mybusiness , Bing places)

Oportunidades del uso de web site en el turismo gastronómico

Oportunidades del uso de web site en el turismo gastronómico

Las oportunidades de negocio que ofrece tener un web en condiciones competitivas para el caso de una industria en gran expansión: el turismo gastronómico. Comenzamos por proporcionar características vinculadas y datos sobre las cifras que mueve este tipo de negocio.

🔒 Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 📧 5 punts importants a coneixer!

 🔒 Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 📧 5 punts importants a coneixer!

Com afecta el RGPD a l'email màrqueting? 5 punts importants a coneixer! dret a l'oblit, protecció a menors, doble verificació, captació d'usuaris i conservació de dades.

La teva empresa a Internet estratègies que resolen problemes