GMB

Estadístiques de GMB

22/02/2021 0:00:00

En aquest post et parlarem de la secció d’"Estadístiques" que t’ofereix Google My Business, el que et permet mesurar el rendiment de la fitxa en l’aplicació.

Gràcies a les dades que hi apareixen podem adquirir informació del moviment de recerca per part de clients potencials o usuaris interessats, el que és realment interessant, ja que ens permet conèixer l'abast de les nostres publicacions i poder reconèixer tant els errors com els encerts del que hem estat treballant en matèria de posicionament local.

L’eina ens permet trobar el nombre de recerques executades amb el nom de l'empresa o marca, saber si els usuaris han trobat la nostra fitxa amb més freqüència a Google Maps o Google Search, el nombre de trucades rebudes a través de l’eina i molt més.

On rau la veritable importància d’aquesta secció és en saber com analitzar i interpretar aquestes dades per executar accions que ens portin a millorar la presència de la nostra fitxa a Google.

A continuació, avaluarem els diferents apartats que conté la secció d’"Estadístiques":

Com busquen els clients teva empresa

Si la teva pregunta és: com han aconseguit els clients la nostra fitxa de Google My Business? La resposta la trobaràs en aquest apartat.

Aquí podràs conèixer les dades de les recerques i tipus de recerques de l'última setmana, últim mes i fins i tot, l'últim trimestre, el que et dóna l'oportunitat de fer una relació i comparació a partir dels canvis d'estratègies que es desitgin implementar per optimitzar la nostra presència a Internet.

Tipus de recerques més freqüents al voltant de la teva empresa

Recerques directes

En el gràfic que expressa el nombre total de cerques, és el color verd el que identifica les recerques directes.

Les recerques directes corresponen als clients que han donat amb la nostra fitxa de Google My Business gràcies al nom de la nostra empresa. En resum, el percentatge de cerques directes inclourà únicament als clients que hagin emprès una recerca genèrica o local utilitzant el nom de l'empresa específicament.

Recerques indirectes

D'altra banda, tenim les recerques indirectes expressades a través del gràfic en color blau.

Aquest tipus de recerques fan referència als clients que han trobat la nostra fitxa de Google My Business sense necessitat d'utilitzar el nom de l'empresa en l'acció, sinó que, basat en la categoria a la qual pertany el nostre negoci, vam aparèixer al costat d'altres empreses del sector entre les opcions per al client.

En aquest sentit, els motius pels quals el client o usuari ingressa en la nostra fitxa poden ser diversos.

Si la nostra fitxa inspira més confiança per la qualificació al nombre d'estrelles o les fotos criden l'atenció del client, són factors meritoris com a gestors de la fitxa. Posteriorment, el client acabaria llegint les ressenyes i aprofundint el seu interès a través de la informació que podem oferir-li.

Recerques per marca

Finalment, tenim les recerques per marca. Aquestes es troben expressades en el gràfic de color groc. Aquest tipus de cerca es basa en la coincidència o relació que tingui la nostra marca amb altres.

És a dir, si realitzem una recerca local d'un restaurant determinat, Google suggereix altres restaurants de la zona per tal d'oferir diferents opcions al client.

Cerques que s'han fet per trobar la teva empresa

Aquest és un apartat que ofereix una informació d'or per tots els usuaris de Google My Business, ja que a través d'aquest espai podem descobrir quines són les paraules clau o keywords que ens han servit per a ser trobats per clients potencials a través de Google.

Aquesta informació es veu reflectida en períodes de temps d'una setmana, un mes o un trimestre. L’aplicació pretén facilitar comparacions de les keywords més utilitzades per tal de garantir oportunitats de millores de posicionament web a través de campanyes a Google Ads, o fins i tot per optimitzar la nostra fitxa de Google My Business.

On veuen els clients la teva empresa

Si vols conèixer on has aconseguit major visibilitat (Google Search o Google Maps) només has de consultar-ho en aquest apartat. Aquí, a intervals de temps d'una setmana, un mes o un trimestre, també podem veure reflectit el flux de visualitzacions en ambdues àrees. El que permet perfeccionar les tècniques utilitzades en el sector on es requereixi un reforç.

Accions dels clients

En aquest apartat ens trobarem amb informació especialment valuosa. És on ens assabentarem de les accions que realitzen els clients una vegada que accedeixen a la nostra fitxa de Google My Business.

El nombre de trucades realitzades, les visites a la pàgina web, la visualització de fotos o assessorament de com arribar. Totes aquestes dades són recol·lectades per Google per ser accions a executar a través de la mateixa fitxa de l'empresa a Google My Business.

Si necessites ajuda per crear i treure-li profit a la teva fitxa de Google My Business, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci.

T’escoltem i ajudem amb…

Carta Digital QR

T’escoltem i ajudem amb…

04/06/2020 0:00:00

La teva carta en un codi QR. Els teus clients podran descarregar la carta del teu establiment en PDF o visualitzarla Online sol escanejant el codi QR . Ràpid i fàcil!

Carta Digital QR
Carta Digital QR

Transformació Digital

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

Les empreses necessiten transformar-se digitalment per no quedar-se obsoletes i utilitzar adequadament les noves tecnologies per aconseguir noves oportunitats de negoci. Des de Nubulus t’orientem i ajudem a realitzar un procés de transformació digital real, àgil i transformador que permeti a la teva empresa desenvolupar-se plenament.

Transformació Digital
Transformació Digital

Disseny Web

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

És especialment necessari per a la teva empresa tenir una pàgina web on poder dirigir als usuaris d'internet per tal que puguin conèixer-la, els seus productes o serveis, o bé el teu local. Des de Nubulus, posem al teu abans la tecnologia, l'experiència i la qualitat perquè el lloc web del teu negoci sigui visible, transmeti la teva proposta de valor i converteixi visitants en clients.

Disseny Web
Disseny Web

SEO Local

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

És essencial que els usuaris puguin trobar el teu negoci en els cercadors en qualsevol moment. Des de Nubulus, optimitzant la teva presència digital, t’ajudem a que els usuaris que facin una cerca a través d’internet en una ubicació geogràfica determinada, trobin el teu punt de venda físic i per tant, es converteixin en clients potencials.

SEO Local
SEO Local

Programació a mida

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

Si vols automatitzar un servei o integrar eines que utilitzes a diari en el teu negoci, duem a terme tot el procés segons les teves necessitats, perquè guanyis en rendibilitat i connexió entre els diferents departaments de l’empresa.

Programació a mida
Programació a mida

Tour Virtual

T’escoltem i ajudem amb…

18/02/2019 0:00:00

A Nubulus creem el Tour Virtual del teu negoci, funcional per qualsevol dispositiu, perquè els usuaris que arribin a la teva pàgina web i/o a la teva fitxa de Google My Business puguin veure el teu local de manera fàcil, divertida i interactiva gràcies a les fotografies 360º que permeten veure l’espai de forma realista. També donem suport a aquells esdeveniments que requereixin vídeos 360º.

Tour Virtual
Tour Virtual

Comerç electrònic

T’escoltem i ajudem amb…

03/03/2021 0:00:00

Cada vegada són més les empreses que opten per obrir una eCommerce, i és que et brinda gran quantitat d’avantatges enfront de la botiga física. A Nubulus, estudiem el teu negoci i els seus objectius per desenvolupar un eCommerce que s’adapti a les teves necessitats. T’acompanyem i assessorem alhora que desenvolupem el teu comerç electrònic per assegurar-ne l’èxit.

Comerç electrònic
Comerç electrònic

Actualitat

Trusted Shops. Generem confiança.

Actualitat

26/02/2021

Des de Nubulus som conscients que la confiança és l’element essencial perquè els usuaris realitzin les seves compres online és per aquest motiu que recentment ens hem fet partners de Trusted Shops. Obtenim certificats de garantia de compres. En aquest post us explicarem què és i com pot beneficiar el teu negoci.

Trusted Shops. Generem confiança.
Trusted Shops. Generem confiança.

Web App vs. Mobile App

Actualitat

24/02/2021

Existeix la idea equivocada que les Web Apps i les Mobile Apps són el mateix, però tot i semblar molt similars ja que ambdues utilitzen el mateix mitjà, l’smartphone i tablets, són molt diferents i per determinar quina és la més adequada pel teu negoci s’han de tenir en compte diferents factors.

Web App vs. Mobile App
Web App vs. Mobile App

Novetats en el món eCommerce: La unió de Shopify amb Facebook i Instagram.

Actualitat

19/02/2021

Recentment, Shopify anunciava una nova col·laboració amb dues de les aplicacions més rellevants de Mark Zuckemberg, Facebook i Instagram. Aquesta unió es basa en la integració de l'eina de pagament Shop Pay dins d'aquestes xarxes socials, sent així, la primera vegada que aquest mètode de pagament és accessible fora de la seva plataforma original, Shopify.

Novetats en el món eCommerce: La unió de Shopify amb Facebook i Instagram.
Novetats en el món eCommerce: La unió de Shopify amb Facebook i Instagram.

Què són els Marketplaces i quins beneficis poden aportar al teu negoci?

Actualitat

17/02/2021

En els últims anys, l'hàbit d'adquirir productes i serveis per internet ha anat en augment, i els petits comerços que han sigut capaços d'adaptar-se i especialitzar-se en forma d'eCommerce han tingut major facilitat per a sobreviure a aquest canvi, no obstant això, la creació d'un eCommerce no és l'única opció per a un petit negoci que vol sobreviure en el món digital. En aquest article t'expliquem que és un Marketplace i perquè pot ser realment útil per al teu negoci.

Què són els Marketplaces i quins beneficis poden aportar al teu negoci?
Què són els Marketplaces i quins beneficis poden aportar al teu negoci?

Technovation Girls Catalonia

Actualitat

22/01/2021

El sector tecnològic creix a un ritme frenètic i es preveu que segueixi sent així en els pròxims anys, ens trobem davant del que molts anomenen "revolució digital". Però dins d'aquest context ens trobem un sector masculinitzat, si analitzem el món laboral, només un 15,6% dels llocs de treball tecnològics els ocupen dones.

Technovation Girls Catalonia
Technovation Girls Catalonia

Beneficis de l’estratègia de continguts

Actualitat

20/01/2021

Actualment, cada cop més empreses han iniciat la transformació digital i tenen presència a Internet i és que, segons Google, el 97% dels consumidors cerquen a les empreses, o bé al producte o servei que ofereixen aquestes a través d’Internet. El que hem de tenir clar és que si una empresa vol desenvolupar i enriquir la seva presència digital és essencial que desenvolupi una estratègia de continguts.

Beneficis de l’estratègia de continguts
Beneficis de l’estratègia de continguts

El nou rumb de WhatsApp: Més enllà de la missatgeria instantània

Actualitat

15/01/2021

Encara que WhatsApp és una de les aplicacions més utilitzades actualment a escala mundial, Mark Zuckerberg, el propietari actual de WhatsApp, no ha aconseguit trobar una forma eficient de monetitzar la famosa aplicació. És per això que, l'empresari estatunidenc, ha decidit redirigir WhatsApp, aprofitant la creixent demanda de serveis de compres online, amb l'objectiu d'obrir-se camí en el comerç electrònic.

El nou rumb de WhatsApp: Més enllà de la missatgeria instantània
El nou rumb de WhatsApp: Més enllà de la missatgeria instantània

Website wireframes: Què són i com diferenciar-los dels mockups i dels prototips

Actualitat

12/01/2021

Des de Nubulus sabem que aquests tres conceptes poden donar lloc a confusió quan un s'inicia al disseny web. I és completament normal, no només perquè poden ser paraules noves sinó perquè malauradament és freqüent trobar els seus significats intercanviats o, fins i tot, que se'n parli com si fossin conceptes sinònims. No obstant això, encara que tots ells facin referència a etapes del disseny web, descriuen fases diferents dins del flux de treball.

Website wireframes: Què són i com diferenciar-los dels mockups i dels prototips
Website wireframes: Què són i com diferenciar-los dels mockups i dels prototips

Així ens agrada treballar…

Innovant

Som programadors i no instal·ladors de plugins i plantilles. Planegem i creem programari propi i a mida per a cada client.

Prioritzant la Seguretat

És un dels aspectes principals que cuidem i treballem en tots els projectes.

Amb Visió

Actuem en el present però sempre pensant en el futur i les millors possibilitats per al teu negoci.

Amb Flexibilitat

Ens enfoquem en projectes que evolucionen i a la vegada són consistents en el temps, de manera que la seva gestió anys més tard continua sent actual.

Amb Compromís

Ens impliquem en cada projecte i estem al teu costat abans, durant i després del procés.

Aprenent de l’Experiència

La nostra trajectòria professional és una font de riquesa que ens inspira per a superar-nos dia a dia.

Volem que et teu projecte web i e-commerce enamori, sigui

visible i t’aporti les solucions que necessites.

En parlem?