Google Business Profile

Tauler de control de Google My Business

15/02/2021

No pots donar per fet que controles amb facilitat el tauler de control de Google My Business ni que coneixes l'abast de les múltiples opcions que ofereix la plataforma. Tot i que és un sistema realment senzill de gestionar i es considera com una eina bastant amigable per al seu maneig.

El que sí que queda clar, és que una vegada et mostrem el pas a pas per a la gestió d'aquest tauler de control, et serà molt fàcil gestionar-lo. A continuació et mostrarem tots els punts a destacar d'aquest meravellós tauler de control:

La pàgina principal

La pàgina principal del tauler de control Google My Business és on podrem observar la informació més destacada de l'activitat del compte. Parlem del contingut, les interaccions i el rendiment de la fitxa. La informació varia d’acord amb la fitxa que estiguem gestionant en el nostre compte.

Quina informació podem verificar a través de la pàgina principal de Google My Business?

Mensualment (exactament cada 28 dies), es renova la informació estadística de tot el moviment relacionat a la nostra fitxa. Des del número de recerques directes i indirectes, passant pel resum de vistes a Google Search i Google Maps, fins a l’inherent a l'activitat de la web: trucades, vistes de fotos i més.

Tancat l'anàlisi d'un mes, es pot fer la comparació de les estadístiques del mes en curs amb l'anterior, és la manera de saber si la gestió efectuada pel que fa al SEO local està causant un impacte positiu o si es requereixen altres estratègies per optimitzar i millorar la nostra visibilitat.

Un factor que determina en gran mesura la bona gestió d'una fitxa a Google My Business és la interacció amb els clients a través de les ressenyes. Google té en gran consideració a les ressenyes positives, d'aquí rau la importància de generar ressenyes entre els clients que han gaudit dels nostres productes o serveis.

També és de vital importància interactuar amb els clients per mitjà de les ressenyes, donant-los respostes oportunes als seus missatges, recordant sempre que, tant la ressenya del client com la resposta de l'empresa estan exposades al públic, per aquest motiu s'ha de mantenir la cordialitat en tot moment, sobretot quan les ressenyes no siguin positives.

A més, se'ns ofereix la informació detallada de l'impacte generat per la nostra última publicació, acompanyat d'una miniatura d’aquesta. D'altra banda, tindrem a la vista sempre el recordatori per completar els camps d'informació que hagin passat per alt.

Els enllaços directes que podrem compartir en xarxes socials són també molt importants i una alternativa molt interessant per donar-li més suport a la nostra tasca en Google My Business.

En aquest tauler de control tindràs l'opció de rebre enllaços directes per veure la teva empresa publicada a Google Maps i a Google Search, a més de l'enllaç directe cap a les ressenyes, el qual podràs compartir amb clients i persones afins a l'empresa perquè deixin la seva valoració i un comentari.

Si necessites ajuda per crear i treure-li profit a la teva fitxa de Google My Business, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Des de Nubulus, t’assessorem i acompanyem en la transformació digital del teu negoci.